פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקה של חלקים פגומים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זוהי תלונתי השלישית כלפי החברה. הנני חייבת להביא את אי שביעות רצוני מוחלט משירותי החברה, הפקרות ובזיון מבחינת הספקת השירות של החברה דיגיטל אייג'. אינני מבינה איך יצרן ענק ואחד המובילים בטכנולוגיות העולמיות LG הפקיד בידיים של החברה דיגיטל אייג' את שמו הטוב ונתן להם זכות לספק שירותי אחריות עבור מוצריו.
אנו קיבלנו את מקרר לפני יותר כשנה (הובלה של מקרר נעשתה במאי 2005). בעת הקבלה זוג עובדי הובלה במהלך הרכבת דלתות הצליח לשבור פאנלים מפלסטיק משני צדדים של שני הדלתות. נא לשים לב, החלפת הפלסטיק האחרון התבצעה באפריל 2006. ספגנו יותר מ-5 ביקורים של הטכנאים שלא הצליחו להבין ולהביא בחשרה לחברה ששלחה אותם באופן ברור מה בדיוק נשבר.
לפני כתשעה חודשים נשברה אצלנו מגרה למוצרי חלב. בנושא הזה היו אצלנו כבר פעמיים, כאשר כל פעם הביאו מגרה שלא מתאימה לדגם שלנו. נכון להיום, החברה לא יודעת איזה דגם היא סיפקה לנו, לא מצליחה להבין לפי הקטלוגים שיש ברשותה איזו מגירה הם צריכים לספק, לא יוצרת שום התקשרות אתנו ובכל התקשרות שלנו אתם נאמר שהנושא בטיפול במחלקה טכנית. השאלה שמוצרת פה, איך במשך 9 חודשים ניתן לטפל בבעיה של מגירה ולא לפתור את זה???
יתרה מזאת, בעת התקשרותנו הקודמים עם החברה לגבי החלפת דברים אחרים שנפגעו כתוצאה מרשלנות מופרזת של עבדי חברת הובלה, נאמר לי שלכל חלק שאינו במלאי יש לחכות מינימום 3 חודשים עד להספקה מחו"ל.
הנני רוצה להבהיר שאם היה דובר בדברים יותר חיוניים של המקרר, ככל הנראה היינו מחכים ללא פחות זמן ומשמעות הדבר שהינו נאלצים לקנות מקרר חדש. לשמחתנו, למרות השירות הגרועה ביותר שנתקלתנו אי פעם, מקרר LG בכך זאת פותח ע"י מקצוענים.
בכדי לסכם את הדברים, עם לחשב ימי חופש שנלקחו בכדי לחכות לטכנאים של החברה (הגעות הטכנאים לרוב היו לשווא) ולקחת בחשבון את כל שיחות הטלפון שנעשו, הנזק שנגרם לנו עד היום הוא אלפי שקלים, שלא לציין את ה תסכול ואכזבה.
ככל הנראה, המצב יישאר כמו שהוא, אך הנני רוצה להבהיר את התייחסותי למצב של זלזול מוחלט כלפי הלקוחות.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
התנצלות, פיצוי, החלפת מגרה פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
רינת וינקלר-מנהלת שרות שם ותפקיד:
נסגר לשביעות רצון הלקוחה. תגובה:
נסגר לשביעות רצון הלקוחה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה