|
|
|
|
|
|
שירות גרוע עד לא קיים |
נושא התלונה: |
אביב יעל |
שם/כינוי: |
יום חמישי 25 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב (אזור חיוג 03) |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
כאשר קניתי מקרר יקר ויוקרתי של LG, מכר לי הטכנאי פילטרים חיצוניים בסכום של 600 שח ואמר שניתן להחליפם לבד
ניסיתי להחליף לבד - ולא היה ברור לי איך
צילצלתי ב-23.5.06 בשעה 08:35 לשרות דיגיטל אייג' ואמרו לי שטכנאי יכול לעזור לי טלפונית רק עד שעה 08:30 ואחר כך לא.
ב-25.5.06 שוב נשארתי בבית בשביל לנסות לדבר עם דיגיטל אייג'. משעה שמונה ורבע היה תפוס, בשמונה עשרים וחמש ענתה לי בחורה בשם ספיר ואמרה שהטכנאי יצא כבר, אי אפשר לדבר איתו והוא יתקשר אלי מהאוטו בעוד חמש דקות
לאחר חמש דקות אף אחד לא התקשר. גם לא אחרי חמישים דקות. גם לא לאחר שהתקשרתי שוב.
חבל - מקרר כזה מעולה ושירות כזה גרוע ...
|
עוגמת נפש, עצבים, נזק מאי החלפת פילטר בזמן |
סוג הנזק : |
שישפרו את השירות שלהם. שיעמדו במילתם. אני לא צריכה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל אייג' שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינת וינקלר-מנהלת שרות |
שם ותפקיד: |
הלקוחה אינה עונה לטלפונים שהשאירה חשוב לציין,אין בחברת השרות בחורה בשם ספיר,אם הלקוחה תתקשר בשעות שאמרו לה לא צריכה להיות שום סיבה שלא יטפלו בה.
|
תגובה: |
רק כאשר הלקוחה תענה לטלפונים.
|
פתרון: |
|
|
|