פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע עד לא קיים נושא התלונה:
אביב יעל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב (אזור חיוג 03) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כאשר קניתי מקרר יקר ויוקרתי של LG, מכר לי הטכנאי פילטרים חיצוניים בסכום של 600 שח ואמר שניתן להחליפם לבד
ניסיתי להחליף לבד - ולא היה ברור לי איך
צילצלתי ב-23.5.06 בשעה 08:35 לשרות דיגיטל אייג' ואמרו לי שטכנאי יכול לעזור לי טלפונית רק עד שעה 08:30 ואחר כך לא.
ב-25.5.06 שוב נשארתי בבית בשביל לנסות לדבר עם דיגיטל אייג'. משעה שמונה ורבע היה תפוס, בשמונה עשרים וחמש ענתה לי בחורה בשם ספיר ואמרה שהטכנאי יצא כבר, אי אפשר לדבר איתו והוא יתקשר אלי מהאוטו בעוד חמש דקות
לאחר חמש דקות אף אחד לא התקשר. גם לא אחרי חמישים דקות. גם לא לאחר שהתקשרתי שוב.
חבל - מקרר כזה מעולה ושירות כזה גרוע ...
עוגמת נפש, עצבים, נזק מאי החלפת פילטר בזמן סוג הנזק :
שישפרו את השירות שלהם. שיעמדו במילתם. אני לא צריכה פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
רינת וינקלר-מנהלת שרות שם ותפקיד:
הלקוחה אינה עונה לטלפונים שהשאירה חשוב לציין,אין בחברת השרות בחורה בשם ספיר,אם הלקוחה תתקשר בשעות שאמרו לה לא צריכה להיות שום סיבה שלא יטפלו בה.
תגובה:
רק כאשר הלקוחה תענה לטלפונים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה