פרטי התלונה

תלונות איגוד ההובלות

תלונות איגודים

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחורים בקבלת הדואר ואי מענה לפניותיי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני פונה אליכם מכיוון שבפניות הציבור של דואר ישראל נעניתי על ידי בחורה בגסות רוח, מבלי שתרצה בכלל להקשיב לדבריי, כבר כמה פעמים אני מקבלת את הדואר באיחור, פעמיים נאלצתי לבקש שישלחו אליי מכתבים פעמיים, את הפעם הראשונה ששלחו אליי לא קיבלתי ובפעם השניה שהם שלחו קיבלתי את שני המכתבים שהם שלחו אליי (השני והראשון) בהפרש של כמה ימים, אני יכולה לשלוח לכם הוכחות לכך, לא ייתכן דבר כזה שאני אצרך כל פעם לבקש מאנשים שישלחו לי את הדואר שוב כי לא קיבלתי, בנוסף ללא ייתכן שאני אנסה שבועות להשיג את פניות הציבור של דואר ישראל בטלפון ואף אחד לא יענה לי, זה לא מקובל, עד שסוף סוף עונה לי מישהי היא פשוט עונה בחוסר סבלנות וחוסר רצון לעזור. בושה וחרפה.

שיקחו אותי לעבוד בדואר, אני אשמח לנסות ולהוכיח להם שאפשר גם אחרת. פתרון נדרש :

איגוד ההובלות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה