פרטי התלונה

תלונות גאמא שיפינג

תלונות משלוחים והובלות

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הובלה לצרפת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת איי.ג'.אס גאמא שיפינג טיפלה במעבר שלנו לצרפת. נתתי את לוח הזמנים שלי לשי הסוכן שטיפל בי ושאלתי אותו מתי צריך לארוז את הבית על מנת שנוכל להיכנס לדירה בצרפת בסביבות ה- 15 בינואר 2006. שי אמר לי שצריך לארוז את הבית בישראל ב- 18 בדצמבר 2005. קבענו כך, וכשביקשתי משי לסגור את עניין ביטוח התכולה, הוא שלח לי דרך האינטרנט קובץ שהכיל רשימת ביטוח מוכנה של חברת הביטוח הכשרת הישוב.

ערכתי רשימת ביטוח ושילמתי 760 יורו לביטוח.

הדברים נלקחו ב-18 בדצמבר מהבית ואנו עברנו לבית מלון בהרצליה לשבועיים מכיוון שרצינו להגיע לצרפת שבוע לפני שהדברים מגיעים על מנת לסדר את הדירה. בזמן שהיינו במלון התקשר אלי יוסף מחברת ההובלה וביקש ממני מסמכים שונים שאותם היה צריך להגיש למכס בצרפת. העברתי לו בפקס באותו היום את כל מה שביקש.

הגענו ב-2 בינואר 2006 למלון בצרפת. ביום למחרת התקשרתי לחברת ההובלה המקומית ושם נאמר לי להפתעתי שהמשלוח כבר מוכן לשחרור ושעלי לשלם 400 יורו דמי איחסון. התברר כי המשלוח הגיע כבר ב- 26 בדצמבר לצרפת ופשוט חיכה שם בניגוד ללוח הזמנים שסיכמתי עם שי.

שילמתי את הסכום באין מוצא אחר ובאותו היום התקשרתי לשי והשארתי לו הודעה גם בסלולרי שלו וגם אצל הפקידה ישראלה. שי לא ענה לי. מעולם לא שמעתי ממנו יותר. אני התקשרתי אליו מספר פעמים בשבוע, השארתי הודעות אצל ישראלה הפקידה ששוב ושוב אמרה שהיא לא מבינה מדוע שי לא חוזר אלי.

הבנתי שהוא פשוט מתחמק ממני, דבר שמאוד הכעיס אותי מכיוון שרציתי לסגור את העניין (של ה- 400 יורו) איתו והוא נעלם לי. שלחתי לו גם מיילים. הוא לא ענה לי וכל פעם שהתקשרתי הוא או לא היה או היה עסוק.

שאלתי את ישראלה מי מטפל בענייני ביטוח מכיוון שהיה לי נזק ורציתי לתבוע את חברת הביטוח. ישראלה אמרה שהיא מטפלת בביטוח וביקשה שאשלח לה תמונות של הנזק למייל של שי (מכיוון שלה אין מייל אישי). שלחתי את המייל וחיכיתי לתגובה. לא שמעתי ממנה שבוע ואז התקשרתי לשאול מה קורה עם זה. היא אמרה שהיא לא ראתה את התמונות מכיוון ששי לא מרשה לה לפתוח את המייל שלו. התעצבנתי על התשובה הכל כך טפשית ואמרתי לה ששי ישלח לה את התמונות למייל הראשי של החברה. היא ענתה שתעשה זאת.

חלף עוד זמן, לא שמעתי כלום מישראלה וכמובן לא משי. וכשהתקשרתי לישראלה, היא פתאום היתה צריכה ללכת, או לא היתה במשרד וכאשר כן תפסתי אותה אמרה לי שתתקשר אלי מיד ולא חזרה אלי.

יום אחד כאשר שוב התקשרתי אליה, היא מיד העבירה אותי למנהל שלה גבי שאמר לי מיד- נתתי הוראה לעובדי החברה לא לטפל בך יותר. שאלתי אותו מדוע, לא ברור לי מה העניין. הוא ענה לי – ככה, זהו, יותר לא מטפלים בך. אמרתי לו שיש לי תביעת ביטוח שצריך לטפל בה. הוא קטע אותי בגסות ואמר לי- אני לא מטפל לך בשום ביטוח. אמרתי לו שיש לנו חוזה וששילמתי לו כסף עבור הביטוח. הוא ענה לי- אני מפר את החוזה ואם יש לך מה להגיד לי, תמסרי דרך עורך הדין שלך.
השיחה נסגרה בכך.

יום למחרת התקשרתי לחברת הביטוח שמופיעה על הקובץ ששלח לי שי הסוכן- ביטוח הכשרת הישוב. רציתי לתבוע אותם ישירות. בחברת הביטוח נאמר לי שהם הפסיקו לעבוד עם איי.ג'.אס כבר מחודש אוקטובר 2005 עקב ריבוי תלונות על העבודה שלהם.
כך נוצר מצב ששילמתי 760 יורו לחברת ההובלה ואין לי חברת ביטוח לפנות אליה.


חברת ההובלה גבתה כסף עבור ביטוח שמעולם לא היה לה בעצם וכאשר נזקקתי לביטוח, הם פשוט טרקו לי את הטלפון בפרצוף. אני נמצאת כרגע בצרפת. נמצא כאן אדם נוסף שנכווה מהחברה הזו כאשר עבר לצרפת- סיפור דומה לשלי על נזק שנגרם לחפצים ללא תשלום ביטוח. אם יהיה צורך או כדאי, אבקש ממנו לפנות אליכם גם כן.

פניתי אל החברה דרך עורך דין אך הם לא התייחסו.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי הביטוח+ תשלום על הנזקים שנגרמו בהעברה פתרון נדרש :

גאמא שיפינג שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה