פרטי התלונה

תלונות גאמא שיפינג

תלונות משלוחים והובלות

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
MOVING FROM ISRAEL TO U.S.A נושא התלונה:
Bar HILA שם/כינוי:
‏יום שישי ‏03 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
yetsika 35, ASHDOD כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד :
גבי בן אהרון,
מנכ"ל חברת גאמה


בתאריך 29/8/2006 הגיעו נציגי חברת גאמה לארוז את חפצינו ולהובילם לניו יורק.
נתן וצוותו היו זמן ממושך מאוד בדירתנו והתלוננו שמשך האריזה אצלנו הינו מעל המצופה, עובדה המהווה להם בעיה גדולה, שכן עליהם למהר להובלה נוספת אצל משפחה אחרת והם באיחור של כשעתיים.
לכן... כל האריזה והוצאת הציוד למשאית הייתה במהירות גדולה, ואנחנו לא יכולנו לשים לב שאכן כל דבר שיוצא מפתח דלתנו, אכן נרשם בטפסים.

הצוות מיהר לסיים איתנו ולצאת לדרך. התשלום לצוות (הצ'ק לפקודת חברת גאמה והטיפ למובילים) היה מהיר ולא שמנו לב לכך שדברים כמו שולחנות הקפה ומנשא האופנים נארזו ויצאו מן הבית ללא מספר ואף לא צוינו ברשימת הציוד.

הציוד שלנו הגיע לנמל בארה"ב בתאריך 26/9/2006 ונבדק ביסודיות במכס של ארה"ב.
כאשר שוחחנו עם חברת ""SEA & AIR SHIPPING הם התלוננו שחברת גאמה בישראל עשו עבודה לא מקצועית.
נציגי החברה כעסו שהציוד הגיע מישראל ללא רישום מדויק וללא מספור מדויק של הקרטונים.
זאת הסיבה לדבריהם שהציוד שלנו התערבב עם ציוד נוסף של משפחות אחרות שהיה במכולה, וקשה להם לאתר,לזהות ולהחזיר את הציוד למקומו בקרטון המיועד. אלו הטענות והתשובות שקבלנו.
כאשר שוחחנו איתם שוב ושוב (בעודנו ממתינים עוד 30 יום לאחר שהציוד הגיע כבר לארה"ב מה- 26/9 - 3/11 עם ילד בן 3, בדירה ריקה וישנים עם מזרונים על הרצפה),
נמסר לנו ע"י ננסי שהציוד שלנו ממתין אצלם כיוון שלא הועבר אליהם התשלום מחברת גאמה.


ביום שלישי ה-31/10/2006 התקשרו אלינו כדי לקבוע תאריך להובלת הציוד והודיעו לנו טלפונית שחסרים 3 קרטונים.

ב-3/11/2006 הציוד הגיע אלינו.

הבחנו מיד בציוד חסר:

2 שולחנות קפה (של סלון)מעץ מלא בצורת מלבן, נמוכים בסגנון יפני.
ממדיו של כל שולחן - אורך 1.60 ס"מ (או 1.80 ס"מ)
גובה 45-50 ס"מ
רוחב 40 ס"מ
השולחנות נעטפו ונארזו, הועמסו על המשאית אך לא קיבלו מספר ולא נרשמו ברשימת הציוד.

מעקה למיטת נוער - מעץ מלא בצבע תואם למיטה, נקנה כסט תואם למיטה. מעוטר בציורים עבודת יד של מעצב.
בני ישן אמש במיטתו, נפל ממנה בשנתו ונחבל בראשו עקב החיסרון של מעקה הבטיחות.

מנשא אופניים - מנשא מתכת בצבע צהוב המשמש לתליית אופניים על הרכב.
המנשא גדול ורחב ואינו נכנס לקרטון, לכן ראינו עוד בישראל שהוא לא נארז ונלקח (ידני ללא עטיפה) ביחד עם האופניים.

כוננית ספרים בעלת 4 מדפים - מעץ בצבע בהיר.

חלקי הרכבה של המיטה הזוגית - מתחת למזרון יש תא איחסון גדול עם מנגנון הרמה של המזרון. חלקים רבים של המנגנון חסרים.

מעיל עור נשים בצבע חום.

ג'ינס - דגם נשים בצבע כחול.

מנשא גב מסיבי לנשיאת תינוק.

בנוסף הבחנו באופן מיידי בנזקים כבדים בציוד שלנו:
מזנון טלויזיה בסלון- 2 מגירות שבורות.
מיטה זוגית- שבורה + חלקי הרכבה חסרים.
שידה גדולה עם מגירות -פאנל חיצוני שבור.
מיטת תינוק - שריטות ומגירת אחסון תחתונה שבורה.
שידה גדולה - שריטות.
טלויזיה- שבר במסגרת.
כלי מטבח – קערות ומגשים שבורים.

בנוסף... הובטח לנו שהשרות מחברת גאמה הינו "מדלת לדלת", כלומר שמחיר ההובלה הינו כולל פירוק בישראל והרכבה בארץ היעד.
הובטח לנו כי גם הצוות שיביא לנו את הציוד בניו יורק, יהיה צוות מקצועי שידע להרכיב בחזרה את כל מה שפורק בישראל.
בפועל... מה שקרה הוא שהנגר בצוות שאל את בעלי כיצד להרכיב את המיטה הזוגית. הוא טען שאם נדע להסביר, רק אז הוא ינסה להרכיבה.
היינו אובדי עצות כיוון שאין לבעלי מושג וידע בתחום.
הצוות הלך לדרכו ומסגרת המיטה נשארה מפורקת, מנגנון ההרמה מפורק ותא האחסון מונח על הרצפה כשבעצם אינו מחובר כלל למיטה.
בעלי ניסה להרכיב את המיטה לבדו, אך ללא הצלחה. אנחנו עדיין ישנים על מזרון על הרצפה.

שוחחנו עם ישראלים שהעבירו תכולת בית מישראל לארה"ב עם חברות אחרות (כמו גלובוס) ולא היו מקרים של ציוד חסר שלא הגיע ליעדו.
היו אמנם נזקים קטנים של כוסות יין עדינות שנשברו, אבל בציוד מסיבי כמו מזנון, שידות ומיטות מעץ מלא לא היו נזקי שבירה וסדקים.

לאור השתלשלות האירועים ובעקבות עוגמת הנפש שנגרמה לנו, אנו מצפים לפיצוי (בהתאם לנזק שנגרם) ההולם חברה מכובדת כמותכם.
ההחלטה לבחור בחברת גאמה היתה בגלל האיכות ולכן אנו מצפים שחברה בסדר גודל שלכם תדע לפצותנו בהתאם.
קשה מאוד להעביר את תחושותינו על הנייר.

אנו מצפים לתגובתך בהקדם.

בברכה,
הילה ואשל בר

108 Monroe street
Unit 4c
Hoboken, NJ 07030

[email protected]
[email protected]

Hila cell 201-424-5966
Eshel cell 201-424-4909
כספי סוג הנזק :

גאמא שיפינג שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה