פרטי התלונה

תלונות גאמא שיפינג

תלונות משלוחים והובלות

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל- ואי עמידה בהסכם נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.8.05 חתמנו חוזה עם חברת גאמא שיפינג, שם הסוכן גבי, על איחסון למשך 9 חודשים במחסני החברה באשדוד שבסיומם חפצינו ישלחו לארה"ב ויגיעו בערך בחודש אוגוסט 2006.
לתדהמתי כעבור 5 חודשים המכולה כבר הגיעה לארה"ב, ובנוסף נדרשתי לשלם תשלום נוסף עבור אחסנה ומיסים נוספים- בסה"כ כ- 1000$.
כאן מתחיל היחס המזלזל.
טלפנתי לחברה- דיברתי עם גיא- שנשמע בחור רציני. הפנתי אליו לבקשתו את כל הפרטים במייל. חיכיתי לתשובה, שלא הגיע, גם אחרי 3 מיילים נוספים ו- 3 שיחות טלפון מסין (שם אני כרגע), את כתובת המייל קיבלתי מגיא, ובדקתי באתר החברה, כלומר כתובת המייל נכונה!!!!!!
אנני יודע אם העניין טופל, וכיצד.
עד לרגע זה לא טרח אף אחד לחזור אלי עם תשובה.
אין צורך לתאר את עוגמת הנפש שנגרמת לי, ואת חוסר האונים שאני מרגיש - היות ואני בקצה השני של העולם (בסין).
אודה לכם על טיפולכם.
חנניה כהן, 00862887743977 (הטלפון בסין).
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול מידי פתרון נדרש :

גאמא שיפינג שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה