פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע!!! נושא התלונה:
כץ מריאנה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
ביל״ו כתובת:
תיאור הבעיה:
פעם ראשונה ולחלוטין האחרונה שלנו בסניף ביל״ו.. ואני חושבת שבנאפיס בכלל..
הגענו עכשיו 31/8 19:50 לחגוג יום הולדת, היינו 15 איש.. ביניהם ילדים קטנים ההזמנות התחילו לצאת בהפרש של 10 דקות אחת מהשניה,, יצא מצב שחלק אוכלים וחלק בוהים להם בצלחת. ואילו אני, בעלי ושני הילדים (בני 2 ו-4) חיכינו יותר מ40 דקות!!!! לקבל את האוכל שהזמננו. ניסינו לאותת למלצרים שעברו בין השולחנות.. אף אחד לא עשה סימן שראה אותנו.. אני לא צריכה לתאר לכם את ההרגשה שכולם מסביב אוכלים ורק אנחנו ארבעתינו יושבים וממתינים.. הילדים שלי אכלו צ׳יפס מצלחות של אחרים שכן קיבלו את האוכל שלהם.. פשוט ביזיון! גועל נפש!!!
אחראית משמרת שעשתה טובה והגיע לשולחן שלנו אמרה שחוץ מלהצטער אין לה הרבה מה לעשות.
אז עם כל הכבוד את ההתנצלות שלכם תשמרו לעצמכם!!! יותר מ-40 דקות של המתנה לאוכל זה מוגזם, אתם לא מסעדת 5 כוכבים כולה נאפיס!! לפחות הייתם מוציאים מנות לילדים שהסתכלו איך כולם אוכלים ולא הבינו למה רק להם לא מביאים אוכל!! תתביישו לכם! פשוט ביזיון!!! רק שתדעו שחצינו כביש והגענו לאכול במקדונלדס אחרי שיצאנו מהסניף שלכם.. אז תודה רבה על החוויה ה״נהדרת״ ואל תדאגו.. אנחנו נדאג להפיץ את הבשורה יחד עם ״המלצות חמות״ על המסעדה שלכם
עוגמת נפש סוג הנזק :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה