|
|
|
|
|
|
שירות מאכזב וירידה באיכות האוכל |
נושא התלונה: |
יום שני 12 יוני 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
מרכז |
כתובת: |
סניף ביג |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
היינו 6 מבוגרים + ילד. הגענו בשעה 18:30 והזמנו שולחן ערב לפני עם בקשה לשבת בקומה השניה. כשהגענו למקום נאמר לנו שאין אפשרות לעלות לקומה השניה עד השעה 19:00 בגלל "שאין מלצרים". שנית אני חייב לציין שאיכות האוכל הייתה בינונית מינוס. האוכל לא היה טעים כל כך (טוב על טעם וריח ....) אבל זה שכל האנשים ביקשו לארוז את המנות שלהם מעיד על משהו ... אף אחד לא סיים ולא רצה לסיים את המנה שלו.
בקיצור שילמנו 750 שקל ואף אחד לא נהנה.
כנראה שלא אחזור בשנים הקרובות למסעדה זו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להיות קצת יותר נחמדים לאנשים והכי חשוב להחליף את הטבח ומהר !!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נאפיס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|