פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מאכזב וירידה באיכות האוכל נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏יוני ‏2017 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז כתובת:
סניף ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היינו 6 מבוגרים + ילד. הגענו בשעה 18:30 והזמנו שולחן ערב לפני עם בקשה לשבת בקומה השניה. כשהגענו למקום נאמר לנו שאין אפשרות לעלות לקומה השניה עד השעה 19:00 בגלל "שאין מלצרים". שנית אני חייב לציין שאיכות האוכל הייתה בינונית מינוס. האוכל לא היה טעים כל כך (טוב על טעם וריח ....) אבל זה שכל האנשים ביקשו לארוז את המנות שלהם מעיד על משהו ... אף אחד לא סיים ולא רצה לסיים את המנה שלו.
בקיצור שילמנו 750 שקל ואף אחד לא נהנה.
כנראה שלא אחזור בשנים הקרובות למסעדה זו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להיות קצת יותר נחמדים לאנשים והכי חשוב להחליף את הטבח ומהר !!! פתרון נדרש :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה