פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס האחראי במסעדה נושא התלונה:
‏שבת ‏11 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גלגלי הפלדה 3 כתובת:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שבת ה11.9.10 נכנסנו לסניף בהרצליה ונרשמנו כקבוצה בת 19 אנשים המלצרית רשמה אותנו ואמרה לבוא בעוד שעה או אפילו יותר ושהיא לא מתחייבת לשמור מקום.אנחנו רגילים לאכול בסניף של נאפיס בראשל"צ ושם היחס מדהים אתה נרשם וגם כאשר אתה מגיע שעה אחרי אתה נכנס והתור נשמר .הגענו אחרי שעה אפילו קצת יותר אולם נאמר לנו שכרגע לא נוכל להכנס ושהם לא חייבים לשמור את התור .חיכנו עוד זמן והאחראי נתן להכנס ל10 אנשים.ביקשתי שיפצל אותנו ואין זה נורא אם נשב לבד כל משפחה אך הוא בשלו ביקשתי לשבת במקום של 4 כי הילד הקטן רצה את מסך המחשב והוא בשלו "את כאן לא תשבי" אמר בתקיפות אמרתי לו שהתחלנו ברגל שמאל ויותר אני לא אכנס למסעדה בסניף הזה הוא אמר שמצדו עוד יותר טוב שאני אלך .אם ישנה רשימה של המתנה מדוע לא שומרים את המקום להבדיל מסניף ראשון הכל מתנהל שם למופת .מאוד נפגעתי היכן היחס והיכן השרות שצריך לקבל מהמארחים של המסעדה.?אני מבקשת לבדוק את המקרה ואשמח שבעלי נאפיס ידברו איתי 0503324165

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה