פרטי התלונה

תלונות תשעה מיליון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניה לביטוח בעניין סדק בשמשה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתאריך 12/06/17 פניתי לחברת הביטוח לקבלת שרות, השרות עבור סדק שנגרם לי בשמשה הקדמית של הרכב כתוצאה מנסיעה. חברת הביטוח הפנתה אותי לחושן גלס בעיר בית שמש, פניתי טלפונית לחושן גלס בכדי להתחיל תהליך ...בחושן גלס התבקשתי להגיע אליהם עם הרכב הרשיונות והביטוח מקיף. כמו כן פעלתי כנאמר. בשעה 12:40 הגעתי לחושן גלס עם הנדרש. האיש שבדק לי את הרכב בנוסף לכל המסמכים נזכר לקראת לכתי לצלם את הסדק בשמשה. הוא שלח את התמונות לחברת הביטוח וטען שהסדק ישן. (חשוב לציין שכל השיחות מוקלטות דרך הביטוח) כאמור יצרו עימי קשר מ"דרכים" הספק שחברת הביטוח מספקת. בטענה שאני כנראה מנסה לסחוט אותם והסדק היה קיים הרבה זמן. אני מדגישה שהרכב ברשותי 3 שבועות בערך,הרכב עדיין באחריות היצרן ולכן לא ראיתי לנכון שבקנייתי את הרכב אעביר אותו בדיקה ואשלם כסף מיותר עבור בדיקה. הרושם מהספק "שאני שקרנית". עד היום הרכב עומד ללא תזוזה בבית ללא שימוש אני מפחדת לנהוג ברכב. הסדק הולך וגודל גם בלי תזוזה. עירבתי את אחי הגדול שיעזור לי כי אני חסרת נסיון עם התנהלות כזאת. ביקשנו שיגיע אלי שמאי בכדי שהוא מתוקף נאמנותו לתפקיד יקבע אם הסדק ישן או לא. החברת ביטוח "סוחבת" אותי כבר יומיים בהמתנה וההסבר מצידם "העיניין בטיפול" חשוב לי מאוד להדגיש שמעולם לא היו לי תביעות לשום ביטוח בשום עניין. ואין לי עבר שבגללו חושדים בי וגורמים לי לעוגמת הנפש. בבקשה תעזרו לי לטפל בבעיה. אני רק רוצה שיסדרו לי את הסדק ברכב בכדי שאוכל להמשיך לנסוע בביטחה.
בזבוז זמן סוג הנזק :

תשעה מיליון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה