|
|
|
|
|
|
גניבה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 20 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שפניתי לחברה זו על מנת שלא לחדש את ביטוח הרכב בתום השנה, נדהמתי לגלות שחייבו את כרטיס האשראי שפרטיי מצויים בידם למרות הביטול למפרע.
נראה לי שאין דרך אחרת לתאר את המקרה למעט גניבה. זאת ועוד אחרי שפניתי לחברת הביטוח עברתי ועדיין אני עוברת טלטלות ובירוקרטיות שונות ומשונות. אני דורשת את כספי לאלתר וכן עמלת פיגורים על כל יום שעבר מאז החיוב (הגניבה).
|
עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
החזר הסכום שנגנב לאלתר+ עמלת פיגורים על כל יום שעבר מאז החיוב. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תשעה מיליון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|