פרטי התלונה

תלונות תשעה מיליון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול ביטוח לבקשת לקוח, והמשך לקיחת תשלומים נושא התלונה:
דונאיבסקי מרינה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רציתי לרכוש רכב, ביקשתי מימון מ"מימון ישיר", אישרו לי ועשיתי ביטוח רכב חובה ומקיף ב"9000000" משואבד לטובת "מימון ישיר". כוון ש"מימון ישיר" לא העבירו את כל סכום המימון והם סיפור נפרד אבל קשור העסקה לא התקיימה. ביקשתי מ"9000000" לבטל את הביטוח חובה והמקיף על הרכב לאחר כיומיים שעשעתי אותו, כי הרכב לא ברשותי ולא יהיה. אמרו לי בסדר רק כשתגיע לי בדואר פוליסת ביטוח חובה להחזיר להם אותה בדואר וזה מה שעשיתי, וכמובן חייבו אותי החודש על הביטוח הזה ואני רואה בפירוט ויזה כבר חיוב לחודש הבא. התקשרתי שאלתי מה הבעיה אמרו לי לשלוח להם עוד טופס ביטוח חובה שלא קיבלתי בדואר כעבור כבר כמעת חודש, אמרו לי שאשלחו טופס הצהרה שלא קיבלתי , בנתיים מורכים אותי ומחייבים על הביטוח הזה. כששאלתי מה אם זיכוי והחזר כספי על מה ששילמתי לשווה אמרו לי אין מה לעשות בגדול והם אבטלו רק מאותו יום שהצהרה תחזור אליהם חתומה שאני אפילו עדיין לא קיבלתי אותה, אז מתי זה יהיה? כנרא עוד שנה עד שנשלם להם ביטוח על הרכב שלא ברשותי עד הסוף. בטלפון מקבלים מענה לא מקצועי שבדומה להתחמקות מלקוח. היקר שהכל עובד יפה ומהר כשהם רוצים לקחת כסף מלקוח. ואני עוד עשיתי אצלהם ביטוח על הרכב שכן קניתי (רק עם הייתי יודעת). אבל כשנסיים סיפור עם זה בדרך כזאת או אחרת אני מבטלת כל ביטוח שעשיתי בחברה הזאת. וזה רק ביטוח חובה, שלא להגיד על מקיף שביקשתי לבטל ולא מבטלים כי הוא משואבד ל"מימון ישיר" והיה לי איתם סיפור של חודש שלא רצו לבטל את העסקה שלא עמדו בא וכו' הקצור אני משלמת כ-400 ש"ח לחודש ביטוח על רכב שלא יצא מהמגרש אפילו. וכולם מתחמקים. אם הייתה לי אפשרות להשמיע לכם את השיחות מוקלטות עם נציגי שירות שלהם הייתם בהלם. אף אחד לא יכול לעזור, לא יודע מי כן יכול ולא מתכוון לעשות כלום ולאף אחד אין אחראי וגם עם יש הוא לא חוזר לתוך 24 שעות ולא תוך שבוע. האם יש להם מוקד פניות ציבור ותלונות בכלל אף אחד לא יודעה. עצוב ועלוב.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מיידי ומלא על שני ביטוחים מקיף וחובה במיוחד, זיכוי בגין שיחות טלפון, וביטול של ביטוח אחר כי לא רוצה להשאר בחברה שכך מזלזלת בלקוח. פתרון נדרש :

תשעה מיליון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה