|
|
|
|
|
|
בקשה לפדיון פוליסת ביטוח חיים (חיסכון) |
נושא התלונה: |
יום ראשון 21 ספטמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.9.08 התקשרתי לשhרות לקוחות של 9000000 וביקשתי לפדות את כספי פוליסת החיסכון שיש לי בחברה. נאמר לי ע"י נציגת השירות כי היא איננה רשאית לעשות זאת וכי עובד בכיר יחזור אלי תוך 4 ימי עסקים. אף אחד לא חזר אלי, התקשרתי שוב ביום חמישי האחרון ונאמר לי כי עד השעה 21.00 יחזור אלי נציג בכיר, אף אחד לא חזר. אתמול שוב התקשרתי ושוב אותה תשובה ואף אחד לא חזר אלי.
הזלזול הזה מעליב ומכעיס כאחד.
אני זקוק לכסף זה בדחיפות , כסף זה הוא שלי !
אנא החזירו לי אותו בהקדם , לפני שאצטרך לנקוט בהליך משפטי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת כספי החיסכון שלי לרשותי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תשעה מיליון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|