פרטי התלונה

תלונות תשעה מיליון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תשלום פיצוי על גניבת רכב בשל... "שקר כלשהו" נושא התלונה:
אלעד שחר שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי נגנב רכבי מהבניין בו אני מתגורר. מלחתחילה אציין כי הבניין מצוייד במחסום המופעל ע"י שלט. בנוסף רכבי עומד בפינה ימנית אחורית של החנייה והוא מוסתר ע"י בניין גדול (בו אני מתגורר אגב) ולכן אינו עומד במקום "מחשיד" או "מפתה" וגם אינו עומד תחת שלט גדול עם המילים "בהזדמנות! רכב לגניבה!" (כפי שנרמז ע"י החברה... במילים אחרות.)

רכבי נגנב כנאמר... חברת הביטוח טרטרה את אישתי במשך חודש וחצי בטלפונים ומתן המפתחות בצירוף האימובילייזר ושלט הנעילה המרכזית\אזעקה. לאחר כחודש דיברה אישתי עם נציגה שאת שמה לא אפרסם ונאמר לה שיש "חשד" לגבי התביעה. לאחר עוד כשבועיים התקשרה אשתי שוב ונאמר לה כי התביעה לא נתקבלה מכוון שלא היה לוח מקשים... . הרכב נמצא בבעלות משפחתה של אישתי ביד שניה ו אנו בעצם יד שלישית. כאשר רכשנו את הרכב מהוריה של אישתי העברנו את הביטוח על שמנו. כמובן שעל חברת הביטוח הוקל מכוון שהיה רק לשנות את השם. נדרשנו להמציא אישורים על אמצעי המיגון של הרכב וכך עשינו. לא נדרשנו מעולם על לוח מקשים. יתרה מכך כהוכחה על כך שהיה אי סדר בהעברת השמות ונתוני הביטוח השאירו את אמא של אישתי רשומה בפוליסה כאישתי ז"א שהייתי נשוי לחמותי.... (יש לציין שאני מאוד אוהב אותה).
אין לחברת הביטוח הוכחה על כך שנידרשנו ו\או הודענו על התקנת לוח מקשים. עכשיו עם אין לוח מקשים הרי שאין הרכב מבוטח. אבל למה לחדש שוב לאחר שנה ללא האישור? למה לא לדרוש שוב לראות הוכחה על המצאות הלוח? חברת הביטוח הניחה כי ידענו על כך? אולי פקידה כלשהי מלפני מספר שנים שבכלל כבר לא עובדת בחברה, לא שלחה\עידכנה מישהו בדבר?
בעצם אולי ראתה החברה חלון הזדמנויות לגבות כסף אך בעצם לא ממש לבטח?
ספקולציות יש מספיק, השורה התחתונה היא שהחברה ידעה על כך שאין לוח מקשים ולא הודיעה על כך במשך כל תקופת הביטוח ( גם של הורי אישתי אגב...). הרי הרכב נגנב! איך הם ראו? הרכב בטח כבר מפוזר בתור תורם איברים מהשטחים.

כספי סוג הנזק :
תשלום התביעה או החזרת כל התשלומים ששולמו על הביטוח שלא היה קיים\אמיתי פתרון נדרש :

תשעה מיליון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה