פרטי התלונה

תלונות תשעה מיליון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרירה מזוויע וטירטור מצד ניציגי שרות הלקוחות של 9 מיליון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אתמול נתקעתי עם הרכב באזור התעשיה החדש בראשל"צ, התקשרתי לשירותי הגרירה "דרכים" למספר: *5553 וענה לי תא קולי של שירותי צנרת. הופתעתי, שכן זה המספר לשירותי הגרירה מטעם 9 מיליון המופיע על גבי הפוליסה. מיד התקשרתי למוקד השירות של 9 מיליון, סיפרתי לנציג שאני צריכה גרירה ושב"דרכים" עונה תא קולי שלא קשור לשירותי גרירה, הנציג אמר שאתקשר למספר אחר: *2008. התקשרתי ושוב ענה אותו תא קולי של שירותי הצנרת. שוב התקשרתי למוקד השירות של 9 מיליון וענה נציג אחר בשם אלי אשר סיפרתי לו את מה שקרה ושאני צריכה גרירה והוא לא האמין לי! אז הוא עשה שיחת ועידה ל"דרכים" אני לא יודעת לאיזה מס' הוא התקשר אבל ענה שם תא קולי אחר עם אופציה לבחירה בשירותי צנרת או שירותי גרירה, כשהנציג בחר באופציה "3" עבור שירותי הגרירה, שוב נשמע ניתוב השיחות במעין לופ שכזה מבלי שהשיחה מועברת לשום מקום ובטח שלא לשירותי הגרירה. הנציג אמר שהוא יבדוק מה הבעיה ויחזור אליי. בדיוק כשניתקנו את השיחה, נכבה לי הפלאפון ואז שוב התקשרתי למוקד השירות ורציתי לדבר עם אותו אלי שברגעים אלו אמור היה לברר מה הבעיה עם שירותי הגרירה של "דרכים" אבל ענה לי נציג בשם צור אשר לא הסכים בשום אופן להעביר אותי לנציג בביקשתיי ואז לאחר עצבים וצעקות שוב סיפרתי את כל הסיפור ואז הוא אמר שהוא יפתח לי קריאה. נו באמת! לאחר שעה וחצי של עצבים, בזבוז זמן וכסף על המתנה ושיחות חוזרות והסברים למוקד השירות של 9 מיליון, סוףסוף מישהו שם פתח קריאה לגרירה! השעה כבר היתה מאוחרת והגרירה הגיעה לאחר כשעה וחצי. ואז סוף סוף הוקל לי. אני חייבת לציין שהשירות היה על הפנים! עוגמת נפש, תסכול ועצבים שהיו יכולים להימנע בקלות, חוסר ידע של הנציגים על התקלה, חוסר שיתוף פעולה בין הנציגים כשלקוח מבקש לדבר עם נציג שכבר מטפל בו, טירטור בשיחות חוזרות ונישנות שלי למוקד השירות ולשירותי "דרכים". אין שום סיכוי שבעולם שאעשה שוב ביטוח רכב/דירה או אצור קשר מול החברה הזו. ממש שירות מתחת לכל ביקורת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקה ווידוא מס' הטלפון ומענה אנושי בשירותי הגרירה ועדכון נציגי השירות פתרון נדרש :

תשעה מיליון שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה