פרטי התלונה

תלונות תשעה מיליון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה מכ"א שלי ללא אישורי!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים לערך ביצעתי העברת בעלות על ביטוח הרכב מלקוחה בעלת תז 039824750. ללקוחה הייתה תביעה ובגינה הייתה צריכה לשלם השתתפות עצמית.

מאחר וביצענו העברת בעלות על המנוי של הלקוחה, עודכן כ"א שלי במנוי הישן.

בחודש ינואר נגבה ממני ללא אישורי סכום של 1400 ש"ח עבור השתתפות עצמית עקב תאונה של בעלת המנוי הקודמת להלן ת.ז. 039824750

בבדיקה מול שירות הלקוחות קיבלתי תשובה לא הגיונית בעליל- "דיברנו עם הלקוחה והיא עדכנה לנו את כ"א המדובר (השייך לי) עם ת.ז. המדוברת (שגם כן שייכת לי) ואישרה את ביצוע העסקה" בנוסף המשיכה הנציגה- "בכל גבייה של השתתפות עצמית אנו יוצרים קשר עם הלקוח ומבקשים שיעדכן את פרטי האשראי מחדש"

לאחר בדיקה מול הלקוחה אף אחד לא התקשר אליה אך התקשרו לבעלה, בעלה שלא ידע כמובן שפרטי האשראי שלי מופיעים במנוי אמר לנציגה "תגבי את הסכום מהכ"א במנוי" כמובן שלא נבדקו הפרטים וכמובן שלא התבקש לתת את הפרטים מחדש מכיוון שאם זה היה מתבצע הטעות הייתה מתגלה ומעבר לכך לבעלה של הלקוחה לא היו לא יהיו ולא יתכן שנתן את הפרטים שלי. זוהי הזיה לא הגיונית.

יש לציין שלקיחת סכום כספי מכ"א ללא אישור בעל הכרטיס זוהי עברה פלילית ובמידה והסכום לא יוחזר ותגבו את הסכום מבעלת המנוי המקורית אני אצטרך לפנות לתביעות קטנות בכדי להשיג את כספי חזרה.

הייתי שמחה לשמוע הקלטה שבה ניתן אישור לחייב את כ"א שלי וניתנו הפרטים שלי כפי שאתם מתבקשים לעשות אך אני בספק שהיא קיימת כי שיחה כזו לעולם לא התבצעה.

כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף באופן מיידי פתרון נדרש :

תשעה מיליון שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה