אי תשלום , סחבת והעדפת לקוח אחר על פני לקוח אחד - חגיגה של 4 חודשים לתביעהi |
נושא התלונה: |
יום ראשון 29 נובמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-29.11 פגעה בי בחורה צעירה מאחור בעודי עומדת ברמת אביב וקרעה את הפגוש ואת המגן. כתוצאה מכך, היהי עליי להחליף את הפגוש ואת המגן. לכאורה פגיעה שגרתית, מוכרת במכוניות יפניות, שהחוק עומד בה לצידי. אלא מה ? הנתבעת היא לקוחה גם היא של תשעה מליון. לכן, עד היום ,מסרבת החברה לשלם לי את המגיע לי. חגיגה של 4 חודשים לתביעה. 4 חודשים של העברה מכיס לכיס. המלצת החברה: שאפנה לבית משפט. בשביל מה אנו צריכים ביטוח ? מנהלת התביעה, אסנת, דיברה אליי בגסות ורמזה שאני מגזימה. כאילו שאין דוח שמאי. לאחר מכן, הפנתה אותי לבית משפט, שם אתבע את הפוגעת. החלטתי לאזור סבלנות, דיברתי איתה בנימוס. השיחה האחרונה ביננו נערכה ב-16.3, ונחשו מה ? מאז לא נעשה דבר. לא קיבלתי את התשלום עבור הפגיעה, לא חזרו אליי מהחברה. בקיצור, חברים, אני לא מעיזה לחשוב איך הייתה החברה מטפלת בי לו היה הנזק גדול, ולא רק של פגיעה בפגוש. חשוב לציין, כי במהלך התביעה התקשו בתשעה מליון להשיג את הפוגעת, ולא פעם התקשרו אליי בטעות במקום אליה, כדי לקבל את הפרטים. נכון לעכשיו: 4 חודשים לאחר התביעה - לא קיבלתי את הכסף לתביעה צד ג', כשהנתבע הוא לקוח של אותה חברה, בפגיעה שגרתית.
אני מרצה לשירות ועוסקת בתחום 14 שנה. עדיין לא נתקלתי בכשל שירות שכזה. אין ספק, כי תשעה מליון הוסיפו לי דוגמה לכשל שירות בהרצאות שלי.
היזהרו מתשעה מליון !! אל תלכו שבי אחר הפרסום..
אין קבלות בשטח. נהפוך הוא
איילת צורי
052-3510583
03-6471355
|
עוגמת נפש, עלבון, סחבת |
סוג הנזק : |
להעביר מכיס לכיס את סכום הפגיעה, המגיע לי על פי דין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|