פרטי התלונה

תלונות תשעה מיליון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כספי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה עשיתי ביטוח לרכב דרך תשעה מיליון, לאחר מס' תשלומים נוכחתי לדעת שגובים ממני סכום גבוה ממה שסוכם צדרך הו"ק בכרטיס האשראי, יצרתי קשר עם החברה ונאמר לי שמכיוון שלא שלחתי הצהרה בגין אי תביעות אני מחוייב בסכום גבוה, הסברתי שלא נאמר לי דבר בנושא, ביקשתי לשמוע את השיחה המוקלטת והם סירבו. אי לכך עצרתי את הו"ק. ומאז לא יצרו עמי קשר כזה או אחר. כיום קיבלתי מכתב גבייה ממשרד עו"ד בו נדרשתי לשלם סכום בגין חוב שיש לי אצל החברה, כפי שציינתי בתחילה נגבו 2 תשלומים מכרטיס האשראי שלי, חברת הביטוח טוענת שלא קיבלה אף תשלום, יש לי אישור מחברת האשראי על הגבייה, אישור זה נשלח לעו"ד המטפל מטעם חברת הביטוח אך הם עדיין בשלם, טוענים שלו שולם אף תשלום. אבקש את בדיקתכם בשנית ע"מ שנוכל להגיע להסדר הנכון. אני מוכן לשלם את החוב בתנאי שיורידו את הסכום שנגבה מכרטיס האשראי שלי.
כספי סוג הנזק :
הורדת הסכום שנלקח מגובה החוב. פתרון נדרש :

תשעה מיליון שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה