פרטי התלונה

תלונות תשעה מיליון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ומבזה במהלך רכישת פוליסה /שירות טוב זו מילה גסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במסגרת חידוש הפוליסה פניתי לחברה , כבר בשיחה הראשונית עם המוכרן בשם ר' { ע"מ לא לפגוע בשמו אני לא מציינת את הפרטים } חשתי אי נוחות רבה בקשתי ממנו לבדוק לגבי הנחה וכאשר הוא שאל את המנהל שלו וחזר אליי אמרתי לו שאני רוצה לחשוב על זה והוא מאוד רגז וקצף על כך לאחר אמר שהייתה אי הבנה ביני לבינו , אמרתי אני אתן לזה צא'נס לאחר שסיכמנו שיחזור אליי היו לי שאלות לגבי הפוליסה מדוע דברים לא נעשו בצורה מסוימת / מדוע אני אמורה לחדש וטרם קבלתי הודעה על כך בכתב . אמרתי לו שאני לא מעונינת לחדש הוא שוב התלהם וכל השיחה התנהלה איתו בצורה אגריסבית משפילה ומבזה, אמרתי לו שאיני מעונינת לשוחח עימו כאשר נציגה מטעם הביטוח חזרה עליי והתנהלה מולי והתנצלה על שירותו של ר שלחתי לה מייל שתחזור אליי לגבי שאלה ולמרבה הצער ר' חזר אליי ואז כל השיחה התנהלה איתו בטונים מאוד צורמים ומטרידים וגרם לי לצער רב ועוגמת נפש
למזלי הייתה האחראית עליו ששמעה את צורת ההתנהלות ואמרה כי הכל ינוהל דרכה והיא מצרה על התנהגותו של הנציג .יותר מאוחר באותו יום התקשר אליי מנהל מטעם שירות לקוחות כאשר בקשתי ממנו שיצור איתי קשר בעוד כ 5 דקות הוא אמר בסדר ומאז לא שמעתי ממנו. נעלמו עקבותיו.
כנראה שמה שמנחה את חברת איי די איי זה רק כסף ולכן מרשה לעצמה לספק למבוטחיה שירות גרוע משפיל ומבזה.
עלבון סוג הנזק :

תשעה מיליון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה