פרטי התלונה

תלונות תשעה מיליון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות לקוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
בדלוב נאידה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ערב טוב,
לפני יומיים ביצעתי רכישת ביטוח חובה וצג ג' ישירות מהאתר שלכם, מילאתי את כל הפרטים כנדרש ובסיום ההרשמה נאמר לי שהתהליך הושלם בהצלחה, צוין שתוך יום אקבל תעודת ביטוח חובה זמני ישירות בפקס וכל המסמכים יגיעו למייל.
המתנתי יממה וכמובן שלא התקבל אף אישור בפקס ולא במייל, התקשרתי אליכם לברר, תחילה הנציג טען שלא נרשמתי כלל ואני לא מבוטח, לאחר כמה דקות שינה את דעתו וטען שאני כן מבוטח והכל בסדר, עברו עוד כמה דקות ואז טען שמספר הזהות שלי לא הגיוני וביקש לקבל צילום תעודת זהות, תוך כדי שיחה שלחתי לו צילום תעודת זהות והנציג הבטיח שתוך חצי שעה אקבל למייל את כל המסמכים והאישורים, מיותר לציין שלא קיבלתי כלום גם כעבור 8 שעות.
עבר יום נוסף, וכלום. התקשרתי היום בבוקר לברר מה קורה?
נציגה אחרת ענתה לי וטענה שעל השם שלי אין בכלל אף פניה,ביטוח או הצעה במערכת שלהם ואני נדרש להתחיל את כל התהליך מחדש, לאחר הרמת הקול לפתע היא גילתה שאני כן קיים במערכת אך תעודת הזהות שלי לא מאושרת וביקשה שאסרוק לה אותו (בפעם השנייה), העברתי גם לה את הצילום. ביקשה שאמתין בסבלנות כשעה עד שהמידע יתעדכן במערכת ויחזרו אליי. נחשו מה? עברו 3 שעות ואף אחד לא חזר אליי, התקשרתי שוב ונתתי הוראה שאם תוך שעתיים לא אקבל אישור, אני מבקש לבטל את העיסקה (שעוד לא נסגרה).
עברו 4 שעות וכלום.
שלחתי מייל בנוסף לבקשה הטלפונית וביקשתי לבטל את העיסקה.
שלחתי מייל ל-2 נציגים שונים שטיפלו בי. כמובן שלא קיבלתי אישור על בקשתי.
לאחר כמה שעות אחד הנציגים ענה לי וטען שהם עושים הכל כדי לזרז את הטיפול בי (אני בטוח).

לא ציינתי איזה ייסורים צריך לעבור על מנת להגיע לשרות הלקוחות שלכם, בניתם את הנתב שיחות ככה שרוב הלקוחות יחשבו 10 פעם לפני שיתקשרו אליכם, גם נדרשים 20 דקות לפחות על מנת להגיע לנציג וגם המערכת לא מזהה באופן שיטתי את לחיצות הבחירה. וכמובן שאין מספר ישיר לשרות לקוחות, אחרת הלקוחות עלולים לקבל שרות מהיר בטעות.

לסיכום:
זול עולה ביוקר, בשביל כמה מאות שקלים אני חוזר לחברת הביטוח הקודמת שיודעת להעריך זמן ושרות עבור הלקוח.
אני רוצה לבטל את העסקה ושלא תעיזו לגבות ממני אפילו תשלום אחד.
ולפרסומת חיובית ממני זכיתם ביושר

תשעה מיליון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה