|
|
|
|
|
|
אכזבה |
נושא התלונה: |
הילה הילה |
שם/כינוי: |
יום שלישי 07 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון עזריאלי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום לכולם.
ל9-9-08 כתבתי תשבוחות על חנות זו אך לצערי מיהרתי לשפוט.
היום לאחר מעל לחודש ימים התבסרתי כי את הסנדלים אותם רכשתי ברשת ועלו לי 450 ש"ח שלחתי לתיקון/בדיקת מעבדה/החלפה....בעקבות הרס של הסולייה.
אימי נסעה במיוחד להעביר את הסנדלים ונאמר לה בחנות שישלחו לי את הסנדלים לביתי מכיוון שאינני גרה בסביבה.
היום קיבלתי טלפון משרות הלקוחות של הרשת- בקול קר הודיע לי האחראי שאין אפשרות לשלוח את הסנדלים ושאני מוזמנת לבקר בתל אביב- כשניסיתי להגיב ולהבין מה כוונתו הוא ברך אותי בברכת גמר חתימה טובה- מאוד מנומס.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שליחת הנעלים וזיכוי על היחס המחפיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רוקפורט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|