מניעת החזר כספי לנעליים פגומות לאחר תיקון על ידי החברה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 16 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בן צבי 84 תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לאחר כחודשיים ממועד הרכישה, בהם השתמשתי בנעל בחלק מהזמן, שמתי לב שבחלק הפנימי של לשון הנעל נפרמו תפרים ומשתלשלים חוטים. בנוסף לכך, בכל נעל הופיעו סדקים בחלק העליון של קדמת הנעל, אולם הם לא היו שווים בכל נעל ונראה שכל נעל באיכות שונה מהנעל השנייה.
לאחר כ-3 חודשים מתאריך הרכישה, ב-14.5.2012 פניתי לחנות בהרצליה וביקשתי להחליף את הנעל ולרכוש אחרת במקומה. לאחר דין ודברים עם שירות הלקוחות הנעל הועברה על ידי לחנות ונלקחה לתיקון.
בתאריך 6.11.2012 פניתי לחברה מפני שהתפר נפרם בשנית, התבקשתי להביא את הנעל לחנות ושהמנהל יראה אותן ויחליט מה לעשות. יום למחרת הבאתי את הנעליים לחנות והוסבר לי על ידי העובדת במקום שהמנהל לא נמצא, שהוא לא מוכן לדבר איתנו למרות שהיא דיברה איתו בטלפון, ושצריך להעביר את הנעליים למשרדים כדי ש"יסתכלו עליהם". ב-11/11/2012 התקשרו משירות הלקוחות ואמרו ש"זה בלאי סביר ואין מה לעשות, ההחלטה סופית + שהם עירבו את מנהל הרשת". כמובן שהנעל תקינה לחלוטין מבחינה חיצונית וללא סימני שחיקה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי על הנעליים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|