פרטי התלונה

תלונות רוקפורט

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מנהל/אחראי שירות לקוחות של חב' רוקפורט לבקשתי לקבל החזר כספי על רכישהת נעליים במזומן. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע, נרכשו עבורי במתנה נעליים מסוג earth המיובאות לארץ ע"י רוקפורט, בסניף באילת. הרכישה בוצעה במזומן. ביום שישי ניגשתי לסניף בשבעת הכוכבים ומנהל הסניף טען שמדיניות החברה היא לא להשיב כסף מזומן והפנה אותי לשירות לקוחות. נציגת שירות העונה לשם ימית ענתה לי באדיבות ואמרה שתעביר את בקשתי לרפי, מנהל השירות. צלצלתי שוב אחה"צ והיא אמרה שהוא יצלצל, שהוא הבטיח לצלצל אלי. היום בבוקר, יום שני צלצלתי ושוב דיברתי עם ימית שהביעה פליאה שרפי לא צלצל אלי. ואני ממתינה.
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות. פתרון נדרש :

רוקפורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה