פרטי התלונה

תלונות טיב טעם

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוד דרך של טיב טעם לשלשל קצת כסף לכיס על חשבון תמימותו של הלקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כמה אנחנו אוהבים מבצעים לחברי מועדון נכון? וכמה פעמים אנחנו חושבים שלקחנו את המוצר שבמבצע ובקופה מסתבר לנו שטעינו. ולמה טעינו? כי ה"מתוחכמים" בטיב טעם הטעו אותנו. הם שמים מוצרים שלא משתתפים במבצע (אבל הם כן מהסוג של אלה שמשתתפים במבצע) מתחת לשלט של המבצע, כדי שהלקוח יחשוב שהמוצר כן משתתף במבצע, וכדי לצאת מזה "שלא יגידו שלא אמרנו..." הם כותבים באותיות קטנות בגודל שגם אני זקנה בת 30 לא ממש רואה, שחור על גבי ירוק כהה, את מספר הקוד שבמבצע, וכן, הם מצפים שהלקוח, ביום שישי עמוס האנשים, יעמוד ליד מקרר היוגורט ויתחיל לקרוא את הקודים הקטנים האלה ולהשוות לקוד של המוצר.
למה לא לרשום את זה יותר בגדול? למה לשים מוצר שלא משתתף במבצע תחת שלט המבצע ובצמוד למוצר שכן משתתף במבצע?
אתן לכם דוגמא: מבצע של יוגורט עיזים מסויים 3 יחידות ב-10 ש"ח. 4 טעמים ליוגורט אבל טעם אחד לא משתתף במבצע. הכל נמצא יחד על אותו מדף תחת שלט המבצע. איך יכלתי לדעת שהטעם הספציפי הזה לא משתתף? אם הייתי קוראת את מספרי הקוד בקטן קטן שבקצה השלט ורואה שהקוד הספציפי הזה לא רשום. נו באמת חבר'ה, זה נראה לכם לעניין? קשה להוסיף עוד שורה בגדול ולרשום "פרט ליוגורט בטעם כך וכך"?
זו לא פעם ראשונה שזה קורה לי והיו לידי עוד לקוחות שלקחו מהיוגורט הזה.
החבר'ה ה"חכמים" בטיב טעם יודעים שאנחנו לא קוראים את האותיות הקטנות כי אנחנו בקניות ולא במעמד של חתימה על חוזה, ויודעים גם שלא תמיד יש לנו כח להחזיר או להחליף כשאנחנו כבר בקופה ורוצים לשלם וללכת. זה שאני לא קוראת את האותיות האלה זה לא בגלל שאני עצלנית זה בגלל שהן לא בולטות כלל ובטיב טעם מרוצים מהעניין. בינינו, כמה אנשים בודקים את החשבון שלהם אחרי ששילמו? אני בודקת בכל פעם! ומוצאת לא מעט "טעויות"
טיב טעם מנצלים את חוסר שימת הלב שלנו יותר נכון לומר את תמימותינו.
עוד דוגמא לניצול של טיב טעם: ישנו מוצר בדומה לבמבה שנמכר 10 יחידות בשקית אחת. על המוצר רשום "מחיר מירבי: 10 ש"ח" אבל בטיב טעם מדביקים על השורה הזאת את מדבקת המחיר כדי שלא נראה ומוכרים את המוצר ב-11 ש"ח. למה? כתוב מחיר מירבי 10 ש"ח למה למכור ביותר?
ומי עובד עלינו פה? טיב טעם או החברה של החטיף הזה?
אני בטוחה שיש עוד דרכים ותחבולות לטיב טעם וחברותיה לעבוד עלינו.
חבר'ה תהיו ערנים, תבדקו את החשבון, תבדקו את המבצעים.
ואתם "טיב טעם": הטיב הוא לא רק בטעם הוא גם בשרות, אז מעבר לזה שאתם צריכים להעביר את העובדים שלכם קורס בנחמדות וזה כבר נושא אחר, אתם צריכים לא לזלזל בלקוח שלכם.
עלבון סוג הנזק :
טיב טעם יודעים את הפיתרון - סומכת עליהם פתרון נדרש :

טיב טעם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה