פרטי התלונה

תלונות טיב טעם

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר מקולקל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף 199 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
המקרה חוזר על עצמו כבר מספר פעמים! כבר פעמיים היה לי קלקול כיבה מהמוצרים שנקנו בסניף הזה. לאחר פנייה לחנות קיבלתי פיצוי והסיפור נסגר.
מספר פעמים החלב, הקוטג', דגים, נקניקים שנקנו מתקלקלים במקרר לאחר יום מבלי להגיע לפג תוקף, שלא לדבר על זה שהיה מקרה שקניתי חומוס בלי לשים לב שהיה פג תוקף, לאחר מכן חזרתי לחנות ובדקתי עוד מספר קופסאות חומוס שחלק מהם גם היו פגי תוקף.
היום בבוקר קניתי פילה דג בוואקום כשהיגעתי פתחתי יצא מהשקית סירחון...
אני כמעט ולא קונה כבר בסניף הזה, אבל בגלל שהסניף מתחת לבית ואין ברירה לפעמים אלא לקנות שם וכל פעם שזה קורה אני נתקלת במוצר פגום.
אולי קיימת איזה בעיית קירור או אחסון לא נכון בסניף, ביקשתי מהמנהל החנות לבדוק את זה, הוא טען שהמקרה בטיפול והנה שוב אני קניתי מוצר מקולקל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

טיב טעם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה