פרטי התלונה

תלונות טיב טעם

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ומוצרים מקולקלים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בן גוריון כתובת:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשעה 19:30 לערך הגעתי לסניף טיב טעם בהרצליה לדלפק הגבינות.
לאחר המתנה סבלנית של כ 20 דקות, כשרק עובד מעדניה איטי אחד משרת את הלקוחות, הגיעתורו של הלקוח שלפני. בשלב זה הצטרפה לעזור עובדת מהנקניקים. היא ניגשה לשרת את הלקוחה שהיגיעה אחרי. הכרזתי פעמיים בקול רם שזהו תורי ונעניתי בהתעלמות גמורה. העובדת התעלמה גם מהעובד שאישר את דבריי. עזבתי את המקום בכעס ובהפגנתיות כשאף אחד לא ניסה להחזיר אותי או להציע שרות.
ניגשתי לקופאית הראשית להתלונן ואף היא לא עשתה דבר בנדון.
במקום לעזובאת החנות לגמרי, ניגשתי לקופה לרכוש את המוצרים שהספקתי לאסוף כבר בעגלה. מפח נפש מהם חיכה לי בבית: הכרובית והכרוב היו מלאים בתולעים ומצאו את מקומם בפח. לאחר מספר ימים, האבוקדו התרכך אבל היה שחור לגמרי, וגם הוא מצא את דרכו אל הפח.
בתחילת השבוע התלוננתי באתר טיב טעם ולא נעניתי עד היום.
עגמת נפש סוג הנזק :

טיב טעם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה