פרטי התלונה

תלונות טיב טעם

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ויחס בוטה בסניף אשדוד נושא התלונה:
‏יום שישי ‏31 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב שמי אלכס .
התחיל בזה שניכנסתי לטיב טעם בסניף אשדוד ביום שישי 31/08/12
בצהריים.
רציתי לעשות 2 קניות 1 לי ו1 לאמי . כשהגעתי לקופה והעברתי את המיצרכים בקשתי לעשות 2 קניות נפרדות כי חשבונית 1 שלי ו1 של אמי ,הקופאית אמרה לי בצורה גסה ובוטה שלא אסור לעשות דברים כאלה ומה נראה לי בכלל שהיא עובדת בשבילי .
בקשתי ממנה סך הכול לעביר את הכרטיס שלי 2 פעמים בקניה 1 או לפצל קניות . לאחר מכן בקשתי לבטל את הקניה וזהו.
כאשר הגעתי לקופא הראשחת ובקשתי הסבר על היחס הבוטה ולתת לי תשובה מדוע לא ניתן לפצל קניה ,הקופאית הראשית{כך היה רשום על התג שלה} אמרה לי שהיא אפשר וזהו. כאשר ביקשתי להסביר שוב היא קרה לשומרים בכניסה ואמרה להם להוציא אותי מהמקום בצורה מתנשאת ויהירה ,הרגשתי עוגמת נפש ותיסכום ,אני לא מבין למה אני בתור לקוח נאמן שקונה לפחות פעמיים בשבוע בסופר מקבל יחס של כלבבב לא פחות ולא יותר .
אני מבקש בכל לשון של בקשה לטפל בנושא הזה .
זאות לא פעם ראשונה שאני נתקל באגרסיביות התנשאות ויחס בוטה מצד קופאיות וקופא ראשית בסניף טיב טעם אשדוד סטאר סנטר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מבקש שהעיניין יטופל ופיצוי. פתרון נדרש :

טיב טעם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה