פרטי התלונה

תלונות סנו

תלונות חומרי ניקוי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חומר ניקוי לכלים סאן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
צהרים טובים ,
לפני מספר חודשים רכשתי חומר לניקוי כלים של סנו -"סאן סנסיטיב" עם אלוורה לידיים רגישות .(רשת מגה יד אליהו)
לאחר שימוש במוצר(מספר פעמים) התלוננה אימי כי ציפורניה הפכו חלשות ומפוצלות.
על מנת לבדוק האם זה נגרם ממוצר זה אימי הפסיקה את השימוש בנוזל ועברה לנוזל ניקוי אחר .תהליך הריפוי ארך יותר מחודש .כיוון שרכשתי 2 אריזות של זוג שהיו בזמנו במבצע נשארו באמתחתנו אריזה אחת של זוג ומיכל נוסף מהזוג השני .
לפני מספר ימים אימי החליטה לנסות לחזור להשתמש בנוזל ולאחר שימוש התופעה חזרה.הנוזל הזה מוגדר כמיועד לידיים רגישות ולכן אינני מבינה מדוע החומר הנ"ל גורם לתופעה הזו .מה עליי לעשות עם המיכלים שנשארו אצלי ? האם החומר הפעיל בנוזל עושה יותר נזק מתועלת ?
עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש לדעת מדוע נגרמת התופעה שתוארה ומה עלי לעשות עם המיכלים שברשותי. פתרון נדרש :

סנו שירות לקוחות

, תגובה:
דליה פרימן מנהלת שירות שם ותפקיד:
שלום. מעולם לא קיבלנו תלונה מסוג זה. אנא שילחי את המוצר אלינו לבדיקת מעבדה. אנו מזכים גם עבור הוצאות המשלוח. כתובתנו-סנו. איזור התעשיה נוה נאמן. הוד השרון. לידי דליה. תודה על פניתך. תגובה:
אחרי קבלת המוצר הוא ישלח למעבדה. בתום הבדיקה תשלח תשובה ללקוחה בצרוף פיצוי או במידה והמוצר ימצא תקין יוחזר כסף עבור המוצר והמשלוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה