פרטי התלונה

תלונות סנו

תלונות חומרי ניקוי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סנו אוקסיג'ן הרס וקילקל חולצה ציבעונית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים רכשתי מרשת המזון רמי לוי סנו אוקסיג'ן 4 ליטרים.
מהפתיחה הראשונית של המוצר והשימוש הראשוני הבחנתי כי המוצר גרם לנזק והכתמה של חולצה צבעונית שצבעה המקורי כחול הפכה לכתמים בצבע סגול , החולצה הינה חדשה שנרכשה לפני מספר ימים כולל קבלת הרכישה
היום בתאריך 27/8 יצרתי קשר עם נציגת שירות הלקוחות בשם ניקול שלאחר מספר שניות של שיחה הבחינתי כי הנציגה קטעה את דברי וכל ניסיון להסביר דבר מה הופתעתי לקבל יחס לועג ומזלזל חוסר אפשרות מבחינתי להתבטא ולהסביר את הנושא בשלמותו ראשית נגרמה לי ולאישי עוגמת נפש כי מדובר בחולצת החתונה של בעלי הטרי וזהו פריט יקר ערך עבורינו מעבר לכך היחס הנוראי שקילתי בשיחה השאיר אותי פעורת פה ומאוכזבת באופן חריג ביותר אני דורשת באופן חד משמעי שהנושא יטופל באופן בהול ,הציפייה שלי היא לזיכוי כספי של החולצה או לחולצה חדשה תואמת והחלפתו של המוצר לא ייתכן שחברה בסדר גודל כמו סנו מטפלת בצורה כזו בלקוחותיה במידה ולא יינתן המענה המבוקש והראוי אפנה לגורמים נוספים שיוכלו לסייע לי בנושא
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר + זיכוי כספי על החולצה פתרון נדרש :

סנו שירות לקוחות

, תגובה:
סנו שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
תשובה נשלחה בתאריך 30/08/2009 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה