פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבירות על החוק חמורות ע״י המוכרת נושא התלונה:
בנקוביץ קיריל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏09 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתבג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום 9.01.2014 בשעה 00:15 כאשר הייתי בנמל תעופה בן גוריון התבקשתי לעזור לבחור סמל קדוש כלשהו לבנאדם חולה סרן בחו״ל(צלב,נר).אשר נכנסנו לחנות סטימצקי פנינו למוכרת אם שאלה על צלב ולא קיבלנו לא רק תשובה אלא גם תגובה.חשבנו שהמוכרת כנראה מאוד מאוד עסוקה ונתנו לה בין 2 ל3 דקות לסיים את עיסוקיה.הפעם פנתה אל המוכרת בת זוג שלי בספה אנגלית(היא לא גרה בארץ) ושוב לא קיבלנו שום יחס.אחרי ניסון נוסף שנשאר ללא תגובה אני בקשתי מהמוכרת לפחות להגיב לנו.
למזלנו קיבלנו תגובה(כנראה שמוכרים היום באים לעבודה ולא לעבוד אם צריך לדרוש מהם תשובה)!אך התגובה של המוכרת מאוד הפתיע!היא אמרה :״אתם מפריעים לי לעשות משהו ואני לא מתכוונת למכור לכם כלום ״.מכוון שבנאדם שביקש את הצלב חולה סרטן ומאד ביקש ומאמין שנר וצלב יעזרו לו,צילמתי את המוצר ע״י אייפון ע״מ לשלוח תמונה ולשאול האם זה נר נוצרי(הרי המוכרת סירבה לענות).כאשר המוכרת ראתה שצילמתי בתוך חנות היא התחילה לצעוק ושוב חזרה על כך שלא תמכור לנו כלום ואף ביקשה שאני אסתובב ע״מ לצלם אותי.נתתי לה לצלם אותי ואך שאלתי האם היא רוצה את הכרטיס ביקור שלי והוספתי שאני מאוד פעיל באינטרנט ואני אפילו מסכים לפרסום תמונה.
חשוב לי לציין שישר מחקתי את התמונה של מוצר שצילמתי כאשר ראיתי את התגובה הפרעית של המוכרת.אני מעולם לא עשיתי דבר שעובר על החוק ומעולם לא מוכן לעשות מעשה שיפגע באנשים אחרים,גם אם זה תמונה של מוצר בחנות כנגד רצונה של המוכרת(למרות שאני לא ראיתי שום שלט האוסר לצלם בחנות).
ברגע שבת זוג שלי הגיעה לקופה ביקשנו מהמוכרת לתת לנו את שמה או מספר עובד וקיבלנו סירוב.ברגע זה אמרתי לחברה שלי :״אל תדאגי,שם המוכרת יופיע על קבלה״.התברר שמוכרת ריטה רובניסקי מבינה רוסית והחליטה על דעת עצמה שאין צורך למסור לנו העתק קבלה!
מעשה כזה היה כבר מאותר,הוצאתי אייפון והפעם צילמתי קבלה עם פירטי המוכרת.תמונה זו אני כבר לא אמחוק עד שתקרית זו לא תטופל לפי החוק!
מה שקרה לאחר מכן,היא פשוט תפסה את הדרקון שלי עם כרטיס עליה למטוס ודרקון וכמעט קראה אותם מרוב העצבים לעיני קונים נוספים בחנות!
כפי שציינתי קודם,מאד חשוב לי תמיד לשמור על החוק וזה גם מה שאני דורש מאחרים.לאחר שהחזרתי לה את העטק עם חותמת(העתק שלי היא לקחה חזרה) אמרתי לה מול קונים אחרים שדבר ראשון שאעשה כאשר אנחת זה תלונה במשטרה.
אני מבין שלכולנו יש ימים קשיםֿֿֿ,בעיות בבית ומשפחה אבל זה לא נותן זכות להתנהגות כזו שאף כוללת עבירות חמורות על החוק.
כנרה שלאחר מכן שקלטה שאני באמת אתלונן במשטרה החליטה המוכרת לקרוא לאבטחה.לפני עליה למטוס אצר אותי עובד אבטחה וביקש להראות לא את התמונות באייפון ע״מ לוודא שלא צילמתי את המוכרת.לא ידוע לי עד כמה מותר וחוקי לבקש דברים כאלה,אבל אין לי אם זה בעיה.הראתי לעובד אבטחה שמה שצולם זה רק קבלה,מסרתי את הפרטים שלי.
לא מפריע לי שעוצרים אותי מול מאות אנשיםֿ,מבקשים להראות תמונות בנייד כמו איזה מחבל שנתפס,אני מוכן לסבול את זה!אבל אני לא מוכן שיתפסו את הדרקון שלי ושיסרבו למסור לי את העתק הקבלה!זה מבחינתי כבר עבירת חוק חמורה!!
אני מאוד מבקש את בעליה החנות לגשת למצלמות החנות ולראות את התקרית שם!שם יקבלו את כל התשובות!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיטור העובד לאחר בדיקה במצלמות וכנס לחברה פתרון נדרש :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה