פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר בסניף עבור DVD של סיינפלד עונה 8 גבוה מפירסומכם באתר. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בני ברק - הנהלה כתובת:
קניון השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רציתי לרכוש אתמול את DVD של סיינפלד עונה 8 בסניפכם בקניון השרון.
המחיר שהוצע לי היה 249.90 ש"ח כאשר באתרכם מופיע המחיר של 224.90 ש"ח.
היות והיה לי הנחה מטעם ארגון נכי צה"ל בשיעור 7% המחיר שהוצע לי היה 432.40 ש"ח. (ברור שסירבתי). אצלנו בעבודה נהוג לקבל תלושי שי בימי הולדת לפי בחירת העובד. אני ביקשתי תלושים של סטימצקי בידיעה שאוכל לרכוש את ה-DVD עבור בני.
רק לא ברור לי למה אני צריך לשלם מחיר מופקע על כסף שהחברה קיבלה לפני מספר חודשים (חלק מהתלושים נרכשו לפני למעלה משנה).
לפי החוזר שקיבלנו מארגון נכי צה"ל כתוב במפורש "ההנחה שסטימצקי מעניקה לארגון על רכישות ברשת הינה בשעור של 7% . ההנחה ניתנת גם על מבצעים."
אודה על קבלה של תשובה מיידית בנושא
תודה מראש
אפי ברמסון
054-7799201
עוגמת נפש,כספי ובזבוז זמן. סוג הנזק :
אבקש לרכוש את ה-די.וי.די במחיר שפירסמתם באתר ובהנחה של 7% באחד הסניפים באיזור נתניה כדי שאוכל לממש את התלושים שברשותי פתרון נדרש :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה