פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי על מוצר שהוחזר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
בתאריך 20.9.07 (יום חמישי) קניתי בשעה 16:00 בחנות בקניון עזריאלי משחק מונופול בשוויי של 250 ש"ח , העיסקה נעשתה בכרטיס אשראי .לאחר שהגעתי הביתה גיליתי כי אחותי קנתה לי מתנה משחק מונופול זהה . לכן ביום ראשון 23.9 (מיד לאחר יום כיפור) הגעתי לחנות בקניון על מנת להחזיר את המוצר ולקבל את כספי בחזרה , או שתינתן לי האפשרות לביטול העסקה בחברת האשראי. נאמר לי ע"י מנהלת החנות כי לא ניתן לקבל את כספי חזרה אלא רק זיכוי בחנות על סך 250 ש"ח , וכמו כן נאמר לי שאם הייתי מגיעה באותו יום שנקנה המוצר היה אפשרי לבטל את העסקה בכרטיס האשראי, הסברתי למנהלת החנות שאני לא גרה בת"א והגעתי מיד לאחר יום כיפור, ותשובתה הייתה שאיננה יכולה לעשות כלום בעניין. פניתי לשירות הלקוחות של סטימצקי שטרחו לחזור אליי רק לאחר כמעט שבועיים ( ב8.10 כיומיים לפני שהעסקה צריכה לרדת בכרטיס האשראי) בטענה שהם היו במעברים ולא יכלו לחזור אליי (למרות שבכל פניותיי נאמר לי שמייד יחזרו אליי ולא הסבירו כי לא יוכלו לחזור אליי במועד המובטח) , גם שם נאמר לא חזר אליי בנושא.
אני חייבת לציין שזה אינו סוג השירות לו אני מצפה מחברה מכובדת כסטימצקי. לא ייתכן שבמועד הראשון האפשרי אני מחזירה מוצר שלם, באריזתו המקורית ואיני מקבלת החזר על כספי ויתרה מזו לא ייתכן שחברה המכבדת את עצמה תרשה לעצמה לא לחזור אליי לאור פנייתי ובקשתי. לא ייתכן שאני אצטרך לפנות שוב ושוב לשירות הלקוחות של החברה ואף אחד לא ימצא לנכון לחזור אליי ולטפל בפנייתי.
בתאריך 18.10 קיבלתי תשובה נוספת מסטימצקי שלא ניתן לתת לי החזר כספי.
לאור כל זאת, אני מבקשת את עזרתכם והתערבותכם בנושא
תודה מראש
אלה ונציה
כספי סוג הנזק :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה