פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל מצד העובדת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז מסחרי רמת בית הכרם כתובת:
תיאור הבעיה:
אמש הגעתי לחנות של סטימצקי במרכז המסחרי של שכונת רמת בית הכרם בירושלים במטרה להשתתף עם בתי בת השנתיים בשעת סיפור הניתנת במקום ע"י עובדי החנות. באותו זמן נאלצתי להניק את בתי התינוקת ושאלתי עובדת בשם רונית האם אוכל להניק במחסן, שכן לא היה מקום מתאים אחר. החנות הייתה עמוסה באנשים, ילדים ועגלות ולא היה מקום לשבת אלא רק במחסן. רונית ענתה לי בתקיפות ובקשיחות שאין דומה לה: "זה מחסן, אסור לנו, יש בחוץ שירותים, לכי תניקי בשירותים!". רונית חזרה על דבריה אלו פעמיים. כמובן שלא ציפיתי לתגובה שכזו, בפרט כשרונית שמעה היטב את בתי הבוכה בעגלה. לא נותר לי אלא לצאת מן החנות בבושת פנים. גם אם בקשתי הייתה מוגזמת, רונית יכולה הייתה להשיב בצורה מעט יותר אדיבה. היא למעשה ממש גירשה אותי מהחנות כאילו שעשיתי איזה פשע נורא, כשבסך הכול רציתי להניק את בתי. הנקה- הדבר הכי טבעי בעולם. אומנם זו לא פעם ראשונה שאני נתקלת בהסתייגויות במקומות ציבוריים נוכח ההנקה, אך עם זאת אני חושבת שבהחלט אפשר להגיב בצורה מתונה יותר. ברור לי כשמש שלעולם לא אשוב לסניף זה של סטימצקי וספק אם אשוב לסטימצקי בכלל, אם זו מדיניות המקום והתנהגות עובדיו. חשתי עלבון גדול ויצאתי מהחנות מאוכזבת מאוד. המסר שלי לרונית ולכל מי שנוהג באופן דומה הוא שחבל מאוד שזו הגישה, חשוב מאוד להיות סבלניים וסובלניים כלפי כל סוגי הלקוחות גם בזמני לחץ. רונית, באמת העלית על דעתך שאניק תינוקת בתוך תא שירותים ציבורי המזוהם בחיידקים אינספור ובצחנה גדולה? בושי לך והיכלמי על היחס המשפיל שהפגנת כלפיי וכלפי בתי התינוקת.
כולי תקווה שהמסר שלי יעבור לגורמים הנדרשים ובפרט לרונית. כולי תקווה שיבוא יום וגם את תוכלי להניק את התינוק שלך, ולא בשירותים.
אני סבורה שמגיעה לי התנצלות גדולה על היחס המשפיל, המבזה והמזלזל שקיבלתי מצד רונית. כמו כן, אני חושבת שהנהלת המקום מוכרחה לשקול מחדש את מדיניותה כלפי לקוחות מניקות. אני לא מצפה שיתחילו להקים פינות הנקה בכל מקום [אם כי זו המדיניות ההולכת ומתגבשת בארה"ב] אך אני מאמינה שדרוש יחס סובלני מעט יותר כלפי הנושא וכן ניסיון לסייע במצבים מעין אלו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות וניסיון לסייע במקרים דומים פתרון נדרש :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה