פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד קופון ברשת, וגרימת עוגמת נפש רבהoptions and customer.d נושא התלונה:
הילמן דגנית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏14 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כצנלסון 20, כפר סבא כתובת:
קניון ערים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-12/4/2011 רכשתי באמצעות האינטרנט, קופון הנותן 50 ש"ח מתנה. חיכיתי עד ה-14 לחודש, משום שרק אז נכתב שניתן להשתמש בקופון. הגעתי לרשת בקניון ערים בכפר סבא, אך שם למרבה תדהמתי לא נתנו לי להשתמש בקופון במבצע של ספר 1+1. טענתם הייתה שמבצע זה שייך ל"יריד" של סטימצקי לכן לא יכול להיכלל במבצע. אני ניגשתי לדוכן הספרים 1+ 1 לאחר שהמוכרת מיכל אמרה לי שאני יכולה לרכוש את הספרים שבמבצע 1+1 שבדוכן, גם תחת עיסקה זו. כשרציתי לשלם המוכרות טענו שהמבצע לא תקף, אף עפ"י שבשובר לא מצויין זאת!

לאחר שהתקשרתי לשירות הלקוחות, חזרה אליי נציגה לאחר 3 ימים וטענה שהמבצע 1+1 אינו תקף משום שהוא שייל ל"יריד" של סטימצקי, ושהמבצע מתייחס רק לחנויות.

השובר מונח לפני ועל גביו כתוב, שחור על גבי לבן: "האותיות הקטנות: כולל כפל מבצעים!" ו"לא תקף: לספרי לימוד, ערכות הרשמה, עיתונים, מגזינים, דיסקים, מוצרים אלקטרוניים, תווי שי וכרטיסי מתנה". מיותר לציין שמה שרציתי לרכוש הוא לגיטימי ותקף.

הנציגה סירבה בהתחלה למסור לי מי המנהלת העומדת מעליה, לבסוף העבירה אותי ליעל שירי - מנהלת שירות הלקוחות שכעסה על כך שאני נשמעת נרגזת, היא איימה שלא תדבר איתי, ואמרה שאינני זכאית למבצע 1+1.

היא העבירה את שיחתי שוב לנציגה, שטענה בפני ששוחחה עם המנכ"לית איריס בראל ותגובתה הייתה שהמבצע 1+1 לא תקף בקופון (שוב, אעפ"י שדבר זה אינו כתוב במפורש בקופון).

אני רכשתי את הקופון על מנת לקנות מתנת יומולדת. אני פספסתי את קניית המתנה בשל כך ונגרמה לי עוגמת נפש רבה ותחושת הונאה, ניצול והשפלה.

אינני מאמינה ברשת סטימצקי. נותרתי עם תחושת חוסר מהימנות, ניצול וזילזול עמוק מצידם.
עלבון, הונאה על חשבוני כצרכנית, צער רב והשארת טעם מר מאוד ערב החג סוג הנזק :
אפשרות לביצוע העיסקה במבצע 1+ 1 ופיצוי נוסף של סכום סימלי על ביזבוז הזמן ועוגמת הנפש הרבה שהשאירו לי פתרון נדרש :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה