פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת הסבר מטעה ולקוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה - קניון השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב15.6.11 פניתי לסניף סטימצקי בקניון השרון בנתניה במהלך שבוע הספר וביקשתי לרכוש
שני עותקים מהספר בגן השלום של הרב שלום ארוש,נאמר לי שכרגע הספר אינו בנמצא
ולכן נרשמתי ברשימת ההמתנה והובטח לי שכשיגיע יצרו עמי קשר,ביקשתי לשלם עבור
הספרים באותו מעמד אך המוכרת סירבה וטענה שכשיגיעו הספרים אשלם עבורם ע"פ ההנחה שניתנה בשבוע הספר הדברים נאמרו בצורה חד משמעית,
במהלך החודש פניתי 3 פעמים לחנות עצמה ונאמר לי להתאזר בסבלנות מאחר ואני מופיעה ברשימה,לא יצרו עמי קשר טלפוני כלל אפילו שיחה טלפונית המסבירה את ההמתנה למוצר לא נעשתה.בתי העירה את תשומת ליבי שהספר קיים על המדף בשבוע שעבר ועל כן ניגשתי לחנות היום לממש את הקניה ונאמר לי שהספרים נמצאים אך נדהמתי לגלות שמבקשים ממני מחיר מלא!! לא יתכן שבמעמד ההזמנה מובטחת לי ההנחה של שבוע הספר לא נעשית איתי כל שיחת טלפון המודיעה על הגעת הספרים ולבסוף אני מתבקשת לשלם מחיר מלא.
מבקשת לרכוש את הספרים במחיר ההנחה שהובטח לי,
לטיפולכם המהיר אודה.
חוה באבי.
כספי סוג הנזק :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה