פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי בחנות הספרים "סטימצקי נושא התלונה:
דגה ענת שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לעוסקים בדבר שלום רב,
מלאתי את פרטי יותר מפעם אחת בטפסי ההצטרפות של בית העסק "סטימצקי.הפעם הראשונה היתה בחנות סטימצקים בקניון דרורים באזור השרון.הפרטים שלי לא נקלטו באתר מסיבה זו או אחרת כך נאמר בחנות. אני לא מחפשת אשמים בנושא.
במהלך חצי שנה ,להיותי מנויה בבית העסק, לא עודכנתי לגבי הטבות/מבצעים הרלוונטים מידי חודש.
אני רק מבקשת לממש את הזכות שלי להאריך את תקופתי כחברת מועדון בחצי שנה, מכיוון שלא זכיתי בה מאותם סיבות שלא ברורות וגם לא נבדקו מצידם אלא פטרו עצמם בנימת התנצלות.וגם זכותי נובעת מכך שאני שלמתי 30 שח לממש זכאותי כחברה במועדון והנ"ל לא טרחו לעדכן אותי.

תודה לכם על בירור הענין ותשובתכם החיובית בהקדם.
בברכה , ענת



כספי סוג הנזק :
הארכת המנוי בחצי שנה פתרון נדרש :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה