פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ע"י מנהל . נושא התלונה:
לוי חלי שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
ב15.11 נכנסתי לחנות סטימצקי,ובצעתי רכישת ספרים שהייתה במבצע ,קנה ספר אחד וקבל 2 מתנה..התשלום כמובן על הספר במחיר הגבוה..מפאת חוסר זמן לא מצאתי ספר שאני מעוניינת בו ולכן לקחתי ספר על מנת לממש את המבצע ,הספר שלקחתי כמובן היה על מנת להחליף אותו ,כשהיה לי פנאי.ב17.11 הגעתי עם אותו ספר שהתכוונתי להחליף ,הספר שהיה מועמד להחלפה עמד על סה"כ 67 ש"ח ...והספר היקר עמד על הסכום 85 ש"ח..נאמר לי בקופה כי אליי לקחת ספר ששווה ערך לספר שאני מחליפה,הסברתי שזה לא מדוייק כי הספר היקר מבינהם עומד על 85 ש"ח ולכן מגיע לי ספר עד 85 ש"ח המחיר הכי גבוה ...הקופאית הפנתה אותי למנהלת..והמנהלת ששמה מירב התיחסה לנושא בזלזול ואמרה שאם אני רוצה לקבל את ספר בסכום של ה85 ש?"ח עליי לחזור הביתה להביא את כל 3 הספרים ולבצע ביטול עסקה ,ושוב לבצע מחדש את הקניה,הסברתי למירב שאני לא רוצה להחזיר את שני הספרים רק ספר 1 ושייש לי זכות לממש את ההחזרה בסכום הגבוה של העסקה,והסברתי לה שמבחינתי זה טרטור ללכת ולחזור אני גרה בקיבוץ אילות ולא באילת ..היא הסבירה שאין ברירה וזה מה שיהיה...יצאתי מהחנות בהרגשת עוול וחוסר צדק!החלטתי שאני לא חוזרת להביא את הספרים ושאני מתעקשת לקבל את אותו ספר שרצית שתואם במחיר לסכום הספר הכי יקר ..וכשנכנסתי שוב לחנות היא התייעצה עם אחת המוכרות {חשוב לציין שהיא המנהל כמובן}המוכרת הסבירה לה שאני לא צריכה לחזור לביתה, שאפשר לבטל עסקה ע"י הקבלה ולבצע החזר של הספר לסכום התואם לספר ה1 ,.מירב ניגשה לקופא וביצעה את הפעולה תוך כמה שניות ...כל הנושא הזה לקח לי כמעט חצי שעה על הסברים מטופשים..וכאשר קיבלתי את הספר בסכום שהגיע לי ,היא לא התנצלה ולא אמרה שום מילה הסברתי לה שהיא התנהגה בזלזול ודרשתי לשמה והיא אמרה חכי אני גם ארשום לך את שם מישפחתי ...אני גרה באזור אילת זו עיר מאוד קטנה שכולם מכירים את כולם וכשסיפרתי לחבורתי את אשר קרה הן ישר ידוע במי מדובר ואמרו שהיא מאוד לא נחמדה לכולם.. חשוב לציין שאני קונה ספרים בסטימצקי שנים רבות ומעולם לא ניתקלתי ביחס כל כך מזלזל ומתנשא ..מקווה שהנושא יטופל על הצד הטוב ביותר עם התנצלות מצד מירב ,תודה.
כל מה שמצוין בקריטריונ אני בוחרת! סוג הנזק :
התנצלות על ידי מירב על התנהגות מתנשאת ועל חוסר מקצועיות פתרון נדרש :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה