פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטבת יום הולדת לחבר מועדון נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לבני בן ה-13 היה בר-מצווה החודש.
כיוון שסבו וסבתו רצו לפנקו, הם עשו לו כרטיס מועדון, בנוכחותו, בסניף של סטימצקי במרכז הכרמל, חיפה. המוכרים בחנות, כדי שאכן יעשו עבורו את הכרטיס, הבטיחו לו הטבה בחודש הולדתו.כל זה היה באוקטובר. החודש, כאמור, הלכנו לממש את ההטבה לסניף של סטימצקי בקריון, קרית ביאליק. שם נאמר לנו שהוא יוכל לקבל ב-19.90 ש"ח אחד מהספרים באים: "טיולים בעקבות סופרים" של עידית שכטר או ספר ובו שירי אהוד מנור, ז"ל. כיוון שברור שזה אינו ספר לגיל 13, יצאנו מאוכזבים ולא מימשנו את ההטבה. מספר ימים לאחר מכן, התקשרו אלינו משירות הלקוחות של סטימצקי לצורך קבלת ת.ז של בני. בעלי שענה לשיחה, ציין שהספרים המוצעים כהטבת יום הולדת, לא מתאימים לגיל 13. בשירות הלקוחות הבטיחו לו שיגש לסניף של סטימצקי ויקבל שם ב-19.90 ש"ח ממבחר ספרים שמאימים לגילו של בני. שמחים אצנו רצנו לסטימצקי חוצות המפרץ ושם הראו לנו את הספר היחיד שנוכל לממש באמצעותו את ההטבה: "מגדל של קוביות בניתי"/ דבורה עומר. נכון, הספר לגילאי... 4 ואם זה לא היה עצוב ומעצבן, זה בוודאי היה מצחיק!
שוב התקשרתי לשירות לקוחות וסיפרתי לפקידה מיכל את השתלשלות העניינים. מיכל שמה אותי בהמתנה וחזרה אלי עם תשובה שכרטיס מועדון של סטימצקי ניתן רק לגילאי 18 ומעלה. עניתי לה שאנחנו לא אמורים לדעת את הנוהל הזה וכנראה שבסטימצקי מרכז הכרמל הכסף של הלקוח יותר חשוב מהגבל הגיל! זו חוצפה שאין כדוגמתה: לוקחים 30 ש"ח עבור כרטיס חבר ואז בשירות לקוחות אומרים שהכרטיס לא לגילו! לאחר שמיכל אמרה לי שוב להמתין ולקחה ממני את שם הסניף, היא חזרה אלי ואמרה לי שבאופן חריג נוכל לקחת ספר ממבחר מסויים בחנות ב-30% הנחה. אתם קולטים? סטימצקי עושים לי טובה.... וזאת בזמן שיש מבצעים כמו 2 ספרים מתנה, אני צריכה לקנות לבני ספר בסכום גבוה יותר כ"הטבת יום הולדת"! כיוון שהבנתי בעקבות כל הסיפור הזה מיהי סטימצקי, ביקשתי ממיכל לתת לי חודש שבו אוכל להחזיר את כרטיס חבר המועדון לחנות של סטימצקי ולקבל החזר של 30 ש"ח כיוון שאת הכרטיס לא ניצלתי ובוודאי שלא אנצל בהמשך. מיכל אמרה שאמתין (שוב) וחזרה אלי . היא אמרה שעוד באותו יום היא תחזור אלי עם תשובה כי לא ברור לה אם אכן אוכל לקבל את ההחזר הכספי עבור הכרטיס.
כיוון שגם בעניין זה היא לא חזרה אלי באותו היום, אני מפרסמת את הסיפור שלי עם סטימצקי כפי שהבטחתי למיכל שאעשה. אוסיף ואומר, כפי שגם אמרתי למיכל, שעצוב שסטימצקי כה אטומה ולא מגמישה עצמה לחבר המועדון שכספו מצויין עבור סטימצקי אבל גילו לא מאפשר מימוש ההטבות המגיעות לו! ילד שקורא המון ספרים, הוא וכל משפחתו. אין ספק שסטימצקי הרוויחו מאיתנו בעבר אך נכשלו לראות את כח הקנייה הפוטנציאלי שלו ושל כל המשפחה בהווה ובעתיד!
אני חושבת שבזבזנו כסף וזמן על סטימצקי שנהגו לדעתי, אם אתבטא בעדינות, באופן לא חכם, קטנוני וחמדני. זו ללא ספק היתה עוגמת נפש, בעיקר עבור בני שכל-כך התלהב שיש לו כרטיס מועדון לחנות של ספרים - המצרך שכה אהוב עליו.
כספי סוג הנזק :
ביטול כרטיס מועדון וקבלת החזר כספי שלו במזומן. איננו רוצים להיאלץ לממש שם זיכויים למיניהם. פתרון נדרש :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה