פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן זיכוי כספי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מעלה הקסטל, קניון הראל כתובת:
מבשרת ציון, קניון הראל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 5.4.12 רכשנו מספר ספרים בחנות רשת סטימצקי בקניון הראל (מס' פתקית 5374).
2. עוד באותו יום ביקשנו להחזיר את אחד הספרים, מק"ט 013960124 (שעלותו כ-150 ש"ח), בסניף בית הכרם (ירושלים; מס' חנות 0313) אולם סירבו לתת לנו זיכוי כספי אלא זיכוי בחנות בלבד, ואף בבירור שערכנו בחנות הרכישה בקניון הראל התשובה הייתה שזיכוי כספי יינתן רק עבור מוצרים סגורים באריזה (למרות שהספר, כידוע, לא נמכר באריזה).
3. בהתאם לתקנה 2 ולתקנה 4 לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 ובהתאם לסעיף 6 לתקנון החברה עצמה פנינו לחברה, באמצעות מח' פניות ציבור, בבקשה לקבל זיכוי כספי ולא זיכוי למימוש ברשת בלבד אולם בתשובה נכתב: "...לצערי, אין החזר כספי על ספרים מכיוון שזה מוצר אשר נמכר ללא אריזה מקורית וניתן לשכפול והעתקה. לפי חוקי מדינת ישראל ונהלי רשת סטימצקי אין אפשרות להחזר כספי על ספרים" - מדובר במצב אבסורדי שכן הספרים עצמם אינם נמכרים באריזה, ולכן גם מי שרכש ספר, יצא מהחנות וחזר כדי לבטל את העסקה לא יהיה זכאי לקבל זיכוי כספי כנגד הביטול!!!
4. אודה לעזרתכם לקבלת זיכוי כספי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי כנגד עלות הספר פתרון נדרש :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה