פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות לא הולמת ואי החזרת כסף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול 29/04/12 רכשתי ספר מתנה בסטימצקי בקניון אילון היום רציתי להחזיר אותו כשהוא סגור בעטיפת מתנה ולקבל את הכסף בחזרה (המתנה נקנתה ממספר אנשים עבור עובדת שהייתה אמורה לעזוב אך בסוף לא עזבה)
היום 30/04/12 ניגשתי לסטימצקי בקרית אונו ונאמר לי שלא אוכל לקבל את הכסף בחזרה אלא לקבל זיכוי וכל זה על מנת למנוע העתקות , שזה תירוץ מאוד מגוחך משני סיבות דבר ראשון הספר היה סגור ועטוף ודבר שני אם אקח זיכוי אז זה ימנע העתקות של ספרים? נראה לי ההפך ככה אוכל להעתיק כל יום במשך 14 יום ספר אחר.
בנוסף ברצוני להתלונן על המנהלת ששמה שושנה שהתנהגה בברוטליות ואף קראה לנו ברברים לאחר שצחקה לנו בפרצוף ולא הייתה מוכנה לתת את מספרי הטלפון של שירות הלקוחות.
אני חושבת שזה בושה לסטימצקי להעסיק כזאת עובדת.
אני מקווה שמישהו בסטימצקי יבין שהתירוץ של ההעתקה הוא תירוץ זול על מנת להכריח אנשים לקנות אצלם בחנות גם אם התחרטו לאחר יום אחד בלבד.

אודה אם מישהו יחזור אלי בהקדם על מנת שאוכל לקבל את כספי בחזרה

תודה מראש,

לילך אור
כספי סוג הנזק :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה