פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד כרטיס מתנה שנקנה על ידי לילדי במאות שקלים נושא התלונה:
פיטלסון שמעון שם/כינוי:
‏יום שני ‏27 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אודה לכם אם תוכלו לעזור לי בחוסר הצדק שנתקלתי מול סטימצקי, ויתכן וזה יעניין כל מי שמעוניין לקנות ספרים

קניתי כרטיסי מתנה לילדי ,כל אחד ב 200 שקלים. אחד מהם לא כובד. הקנייה בוצעה ב 27 ספטמבר 2011 ואומתה על ידיהם ב 600 שקלים ל 3 כרטיסים.
בקנייה נאמר לי שערכם כמזומן ולכן אין הנחות, לא הוצג בפני לפני ,בזמן ואחרי שום מגבלת זמן.
כשבתי באה לרכוש ספר ,הם טענו שהתוקף פג.
אחרי כמה נסיונות ,שהיא נגשה לבקש להשתמש בכרטיס ונפנפו אותה, נגשתי גם אני וגם לי אמרה המוכרת בסניף כרמיאל ( שם שילמתי עבורם ) שפג תוקפו...לכן זרקה בתי את הכרטיס, אבל זה מקומם אותי,חוסר מסחר הוגן לדעתי. אי אפשר לעבור על זה בשתיקה.
הוכחתי להם שרשום להם מספר הכרטיס ,והרכישה.
טענתי שאפילו לשיטתם הם רוצים שיפוג תוקפו, הרי הם רשמו אותי כחבר במועדון שלהם ושולחים לי כל הזמן הודעות לטלפון, אם הם רצו ,יכלו להתריע שהכרטיס "מתפוגג" לשיטתם. אבל הם לא פעלו בשום צעד של גילוי נאות.
הם מתעקשים לא לטרוח לקראתי,ולכבד את כרטיסם.
כל זאת למרות שמצאו את הרכישה ואת הכרטיסים ,שלכאורה הייתה להם בעיה לאתר.
כספי סוג הנזק :
נתינת שובר לקנייה בסכום אשר לא כובד פתרון נדרש :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה