פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע ואי הסכמה להחליף ספר נושא התלונה:
‏שבת ‏06 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר-שבע - ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מהסניף ספר הכנה למבחני מיון. לא השתמשתי בספר כלל וביקשתי להחזירו. כשהגעתי לחנות ב-06/05/2006 (מוצ"ש) נאמר לי שאני לא יכולה להחזיר את הספר כי הוא ספר לימוד. כשרכשתי את הספר לא נאמר לי דבר וחצי דבר על כך שאם ארכוש את הספר לא אוכל להזירו. אם זה היה נאמר לי מראש לא הייתי רוכשת את הספר, שכן מדובר בסכום לא פעוט של 189 ש"ח.
הסברתי לעובדות שלא נאמר לי דבר על כך שלא אוכל להחזיר את הספר, וביקשתי שיקבלו אותו חזרה. הן אמרו לי שצריך לדבר עם מישהי, שאת שמה איני זוכרת, שאחראית על שירות לקוחות ולקבל את אישורה. ביקשתי שהן יעשו זאת וישאירו אצלן את הספר עד שתהיה תשובה. הן ענו שהן לא נמצאות שם כל הזמן ושעדיף שלקוח יעשה את זה כי זה יותר יעיל. ביקשתי שהן יצרו קשר עם בעלת החנות ויקבלו את אישורה לתת לי זיכוי שכן כשרכשתי את הספר לא נאמר לי דבר על כך שלא אוכל להחזירו, אך הן סרבו בתוקף. הסברתי שבעלי בצבא, ויש לי תינוק, ולכן אני לא יכולה להגיע לחנות (הנמצאת במרכז חנויות מחוץ לעיר) בכל הזדמנות. בשל עובדות אלה ביקשתי בשנית שיצרו קשר עם בעלת החנות ואם הן לא רוצות להסביר לה ביקשתי שיתנו לי לדבר איתה. אך גם בקשה זו לא הרשימה את שתיהן שעדיין סרבו להתייחס לבקשותיי.
כשאמרתי שאתלונן אמרה לי אחת מהן ביהירות וזלזול "תתלונני, תגידי שלא הסכמתי להחליף לך ספר לימוד". הסברתי לה שתלונתי תהיה על כך שהשרות והיחס שקיבלתי מהן היה גרוע ועל כך שמסרבים לאפשר לי להחזיר ספר שכשרכשתי אותו לא נאמר לי שהוא בלתי ניתן להחזרה.
כלקוחה ותיקה וטובה שלכם המעוניינת להמשיך ולרכוש אצלכם, אני מפנה אליכם את פרטי המקרה לידיעה וטיפול שכן מקרה זה של יחס מזלזל הוא חריג, ולא נתקלתי בו ברכישותיי הרבות עד כה, הן בסניף זה, והן בסניפים אחרים שלכם.
כמו כן אני דורשת שתחזירו לי את כספי בגין הרכישה שכן לא נאמר לי דבר על כך שאם אתחרט לא אוכל להחזיר את הספר. מן הראוי שהמוכרות יקפידו לומר זאת בעת הרכישה. כמו כן אתם יכולים לציין זאת על גבי החשבונית או על ידי מדבקה על גבי הספר, אך זה לא הגיוני ומעל להכל לא הוגן שרק במעמד של החזרת הספר גיליתי עובדה זו.
כספי, בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
מילן בכר - שרות לקוחות שם ותפקיד:
ראשית, תודה על פנייתכם וסליחה על העיכוב.
לידע כללי, ישנם מס' קטגוריות של ספרים שאינם ברי החלפה מהטעמים הידועים ומדובר על: מדריכי נסיעות, ספרי לימוד, מפות, מילונים וכו'.
בתקנון מדיניות החזרת מוצרים שתלוי בחנותנו מצויינים הטעמים הנ"ל ואנו משתדלים לאמר זאת במעמד הקניה.
יכול להיות שלא נאמר ללקוחה ואין לי דרך להוכיח זאת, אך מברור שנערך עם מנהלת החנות לגבי החזרות של מוצרים אלו, נאמר על ידה כי הם כן משתדלים להתחשב בלקוחותנו באם הלקוח בא תוך יומיים שלושה מהקניה וניתן לראות מעל לכל ספק שהספר חדש והושקע סכום לא מבוטל בקנייתו אנו מגלים התחשבות ורגישות.
לא מובן מהתלונה מתי הוא נקנה אלא רק מתי שהלקוחה חזרה לחנות כך שקשה לי להצליב אינפורמציה.
במקביל השארתי הודעה טלפונית ללקוחה והשארתי את מס' הטלפון שלי 5775705-03 כך שאנסה לפתור את הבעיה מולה ישירות תוך כדי עדכונכם.
לעת עתה מאחר והנושא עדיין פתוח אשמח להשתמע ולהתייחס לפניותכם החשובות.
וסליחתנו על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה
בתודה מילן בכר - שרות לקוחות סטימצקי.
תגובה:
ייסגר מול הלקוחה ישירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה