שירות גרוע וזילזול בלקוח |
נושא התלונה: |
יום שלישי 14 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
הורביץ 3 |
כתובת: |
ראשל"צ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מנטע רדיו מגבר לרכבי וכעבור כ- 6 חודשיים המגבר התחיל לעשות בעיות, במסגרת האחריות יצרתי קשר טלפוני והתבקשתי
לשלוח את הפריט בדאר רשום למעבדה שמתקנת את המכשיר,סרבתי לעשות זאת ובקשתי לקבל שירות מהחברה בה רכשתי את
המגבר.לאחר דין ודברים הבאתי את המגבר לדליה מנטע רדיו ונאמר לי על ידה במקום שאקבל
את המגבר מתוקן לאחר שבוע מיום המסירה. כעבור שבוע התקשרתי לברר מה קורה עם התיקון ונאמר לי שזה יתעכב עוד שבוע, אחרי
שבוע שוב אותו סיפור, נתנו לי את מספר הטלפון של המעבדה בחיפה, יצרתי איתם קשר לברור ושם נאמר לי שהם לא קבלו את המגבר
שלי לתיקון, שוב יצרתי קשר עם נטע רדיו, בחלוף 3 שבועות הוחזר לי המגבר ללא ברגים. יצרתי שוב קשר ואמרו לי שברגע שיהיו
ברגים יודיעו לי. עברו 5 שבועות נוספים ועדין אף אחד מנטע רדיו לא יצר עימי קשר.
אני בזבזתי הרבה שיחות טלפון, נגרם לי עוגמת נפש מרמור ותסכול ואי הנאה מהמוצר.
נכון לעכשיו אינני יכול להשתמש ולהנות מהמוצר.אני מבקש את התערבותכם בנושא
בברכה, ליאור קפלן.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון מוצר ופיצוי על עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|