פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת זוג מגפיים פגומים שנרכשו במחיר מלא נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון פסגת זאב ירושלים כתובת:
קניון פסגת זאב ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אנחנו לקוחות ותיקים ומרוצים לאורך כל השנים מנעלי גלי.
לפני כחודשיים, ביום 12.12.12 בשעה 17:03 רכשנו בפסגת זאב (קופאית - ולריה) מגפיים מדגם
מגף צמה 2100 בסכום של 219.90 ש"ח. (קוד פריט 16020892435) - מצורפת קבלה.
אתמול בתי הסבה תשומת ליבי לנתק שנוצר בין הסוליה לעור על פני כל הצד הימני של המגף הימני,פשוט כל העור נתלש מהסוליה ונוצר פתח על פני כל הנעל.
פניתי לשירות הלקוחות באינטרנט, ועד שהם שבו אליי בתשובה, בעלי הגיע בבוקר לחנות ממנה
נרכשו המגפיים עם הקבלה, ולבקשת העובדת השאיר זאת שם מאחר והמנהלת חנות לא נכחה,
הובטח לנו שהיא תחזור אלינו טלפונית כשתגיע לחנות ב-14:30.
משלא קרה הדבר חזרתי אליה טלפונית ושוחחתי עם מנהלת החנות, ולריה, לדבריה תוכל לשלוח מגף לתיקון בלבד ולא להחליף בנעל חליפית.
הבהרתי לולריה כי גם המגף השמאלי מתחיל להיפרם ומה יקרה אם יחזור הדבר על עצמו, אז השיבה כי בטווח של שלושה חודשים ישנה אחריות ונוכל לשוב ולתקן גם המגף השמאלי.
לשאלתי האם אני לגשת הלוך ושוב לחנות ולבצע תיקון אחד ותיקון נוסף, השיבה ולריה שאכן כך הדבר, במסגרת האחריות של 3 חודשים בלבד.
אציין כי אני מתגוררת בשכונה מרוחקת מהסניפים, והוצאות הדרך מלבד הטרטור להגיע בכל פעם לסניף, אינן מתיישבות הגיונית ומעשית עם הצעתה של ולריה.
עבור זוג המגפיים שילמנו סכום יקר של 219.90 ₪ , מחיר מלא, ואין שום סיבה להתחיל ולהתעסק
בתיקונים חוזרים ונשנים, ובפרט בהתייחס לעובדה שמדובר באחריות לשלושה חודשיים וחלפו כבר חודשיים, אם המגף השני ייפרם לחלוטין כמו הראשון בעוד חודש וחצי, מה יעלה אז בגורל עניין?
אני לא מאמינה שבסכום כזה מדובר באיכות כ"כ ירודה של תפירה , גימור , עיצוב עבור נעל שנמכרת במחיר כה גבוה.
אין ספק כי מדובר בזוג מגפיים פגום ולא באיכות תקינה העומדת בקנה אחד עם המחיר ששולם תמורתן.
אני לא מתחילה בכלל לספר על עוגמת הנפש של הילדה בת ה-9 שאצבעותיה יצאו מהנעל עקב ניתוק העור מהסוליה בכלליות, והיא הסתובבה כך עד לתום יום הלימודים.
בפנייתי זאת אני מצפה לפתרון מהיר והולם לבעיה שהוצגה.

כנרת לביא (מספר נייד 054-2225524)
הרב יצחק ניסים 35/4
ירושלים 93125
כספי סוג הנזק :
החלפת הזוג הפגום בזוג חדש תקין פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה