פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וחוסר טיפול בבעיות!! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי 2 זוגות מגפיים במבצע בגלי ביל"ו בתאריך 09/12/12 במחיר 399.80 ש"ח
לאחר שבוע בשימוש במגף אחד הצבע שלו התחיל להתקלף ולכן עברתי להשתמש במגף השני, אחרי שבוע הרגשתי שיש משהו לא נעים בנעל ימין וכשהוצאתי אותה גיליתי שיש מסמר שלא הכניסו אותו כראוי ולכן הוא בולט.

כשלושה שבועות לאחר הקניה ניגשתי לסניף גלי בבית שמש, ומכיוון שלא עבר חודש מאז הקניה מנהל החנות אמר על המגף עם הקילוף שאני יכולה להחליף אותו במקום או להחזיר ולקבל זיכוי של 50 ש"ח (מחיר המבצע על המגף השני בקניה) ולא רציתי זיכוי ולא התאפשר לי לחפש מגף חדש באותו זמן.

ניגשתי לסניף גלי בקניון הדר ירושלים בתאריך 30/01/13 כאשר כל המוכרים בחנות ראו את הנזקים של שני המגפיים. את המגף עם המסמר אישרו לי מייד להחליף ונתנו לי את אותו אחד כמותו חדש על המקום, ואת המגף עם הקילוף השאירו בחנות ואמרו שהמנהלת צריכה לראות אותו ולאשר החלפה לאחר.
חיכיתי לטלפון שיודיעו לי האם אפשר להחליף אותו ולא קיבלתי אותו ולכן התקשרתי בעצמי לסניף כדי לדעת מה קורה.
ביקשתי לדבר עם מנהלת הסניף והמוכר בחנות אמר שהיא באמצע ישיבה וש"בודקים לי את זה.."
והסתיימה השיחה. ומכאן הייתי אמורה להבין ששלחו את הנעל לבדיקת מעבדה?

אחרי יומיים התקשרתי שוב לסניף וביקשתי לדבר עם המנהלת. היא ענתה לי ושאלה אם אני הלקוחה הזאת והזאת ועניתי שכן והיא אמרה שאני יכולה לבוא להחליף את המגף. לאחר כמה דקות נכנסתי לחנות והמנהלת אמרה שהמגף שלי לא חזר מהבדיקת מעבדה ועדיין אין תשובה אם אפשר להחליפו והיא אמרה לי לבוא כי חשבה שאני לקוחה אחרת. מאוד כעסתי ושאלתי למה אף אחד לא מודיע לי שזה נשלח לבדיקת מעבדה? לא נעניתי וביקשו ממני להתקשר לבדוק מה עם הנעל בעוד שבוע.
אחרי שבוע התקשרו לומר לי שאני יכולה לבוא להחליף את המגף.

ובינתיים הנעל החדשה שהחלפתי, גם בה הרגשתי מסמר בדיוק באותו צד ובאותו מקום, ולכן ניגשתי שוב לסניף בקניון הדר בתאריך 27/02/13
ודיברתי עם איציק האחמ"ש שאמר שימסור את המגף עם המסמר לבדיקת מעבדה ואני אמרתי שאני לא רוצה יותר להחליף אצלהם שום נעל ולא רוצה זיכויים כי האיכות של הנעליים שלהם מאוד ירודה. איציק כתב את כל הפרטים של הקניה וההחלפות והחזרות ואמר לי לדבר עם השירות לקוחות של גלי ונתן לי כרטיס עם המספר שלהם.
התקשרתי במשך כשלושה שבועות לשירות לקוחות כאשר אין מענה בטלפון והלקוח מתבקש אחרי מספר צלצולים להשאיר שם ומספר טלפון כדי שיחזרו אליו.
השארתי פעמיים את השם והמספר שלי ולא חזרו אלי.
התקשרתי לסניף בקניון הדר וביקשתי לדבר עם איציק. המוכר אמר שהוא עסוק ושזה לא קשור אליו אני צריכה לדבר עם השירות לקוחות או עם מנהלת הסניף, שכמובן היא כרגע באמצע ישיבה ולהתקשר שוב בעוד כמה דקות.
ממש התעצבנתי ואמרתי שהשירות לקוחות לא חוזרים אלי ואין עם מי לדבר, האם אני צריכה כל יומיים להגיע לסניף כדי שמשהו יזוז ומישהו יעזור לי??
המוכר אמר לי בסוף השיחה כדי להרגיע אותי שהוא יודיע למנהלת וידבר איתה.
וחזר ואמר שהוא לא יכול לדבר עם השירות לקוחות אלא רק אני יכולה לדבר איתם.

וכמובן, אחרי חודש אני עדיין מחכה לתשובה..
כספי, חוסר טיפול בבעיות הצרכן סוג הנזק :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה