פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחלפת מוצר פגום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
בילו 2, רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים קניתי שני סווצ'רים מהחנות בקניון עופר רחובות. מאחר ושניהם היו מידה M מדדתי רק אחד, וכשהגעתי הביתה ראיתי כי יש פגם בסווצ'ר השני שמתבטא במין קו משוך בחזית. מאחר ואני תלמיד ולא היה לי זמן לגשת להחליף ביקשתי מאבי שיחליף לי. אולם, המוכר סירב באומרו שאני גרמתי לפגם זה, וכי הוא צריך לשלוח את הבגד להנהלה ושתוך 21 יום אקבל תשובה. אני חושב כי זה שירות רע וגרוע ,שכן נמכר לי מוצר פגום ומאשימים אותי בפגם זה.
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר פתרון נדרש :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה