פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מקצועיות ו אי אכפתיות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
ירכא כתובת:
ירכא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לצערי, זו לא הפעם הראשונה שמקרה דומה קורה לי בסניף לי קופר עודפים בירכא.

נכנסתי ויש עובדת אחת בשם פ., שהיה משוחחת עם אנשים אחרים, משוחחת ולא נותנת שרות או עוזרת!
שאלתי על מחיר סנדלים אמרה לי 40 ₪, והסנדלים נמצאים על המדף איפה שכתוב פתק ״40₪״- על הסנדלים לא היה כתוב מחיר.
הגעתי לקופה ומנהל הסניף אומר לי 90₪, לא נסה להתנצל ולא הבין שאם לקוח קורא מחיר מסוים על מוצר מסוים, לקוח מקבל המחיר שהוא קרה. זו אינה בעיה שלי האי מקצועיות והזלזול בלקוחות מצד העובדת.

המנהל אמר בסוף״ אני אשלם ההפרש רק תפסיקו! אתם מגזימים״
המנהל צריך להבין שהוא לא עושה לי טובה!

כנראה עובדים בסניף זה לא עברו הדרכת נימוס ודרכי דיבור וטיפול בלקוחות!
לצערי המקרה חזר על עצמו לפעם השנייה!
כספי סוג הנזק :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה