פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות המגיעה ללקוח. נושא התלונה:
‏שבת ‏30 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הרצליה (אווטלט) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני הילה קראני הייתי ביום שישי באווטלט לי קופר הרצליה,בעוד שדיברתי מספר ימים לפני כן עם שירות הלקוחות של אותה החברה,ואישרו לי מפורשות שאוכל להשתמש בזיכוי אשר בידי ככסף לכל דבר,
וכשהגעתי לאותו הסניף אותו המוכר בשם יונתן לא אישר לי לקחת את אשר רציתי, בטענה שזה במבצע ואי אפשר לרכוש עם זה.
אם לא יתפלו לי בבעיה זו אני פונה עם זה הלאה על העוגמת נפש שניגרמה לי עקב אותו הטירחה לשווא,לא אשב על כך בשקט.
עוגמת נפש סוג הנזק :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה