פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גי'נס - לי קופר< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קיבלתי מתנה ג'ינס - לי קופר. לא רציתי את הג'ינס והלכתי להחליפו באחת החניות של הרשת, היה לי פתק החלפה כמובן, שווי הג'ינס: 399.90. התחלתי למדוד ג'ינסים אחרים ולא מצאתי משהו שאני רוצה מפאת הזמן שהיה לי ומהלחץ , החלפתי לג'ינס באותו המחיר. הג'ינס לא כל כך מתאים לי, העיקר להחליף ולא להישאר עם הגינס הראשון. רציתי ללבוש את הג'ינס, שמתי אותו עליי והוא היה מזעזע עליי. רציתי ללכת להחליפו שוב. לאור ניסיוני המר עם חברת לי קופר שגם בעבר היתה לי בעיה איתם, התקשרתי לשרות לקוחות של החברה על מנת לשאול ואולי לקבל איזה שהוא מין אישור להחליף שוב את הג'ינס כמובן שוב עם פתק החלפה. חזרו אליי משרות לקוחות ואמרו שאוכל להחליף שוב את הג'ינס וישאירו אישור להחליף אצל מנהל החנות שאליה אני יגיע (לחנות בקניון אילון). הגעתי לחנות למנהל החנות כמו שהתבקשתי, הוא ראה את הג'ינס ואמר שהגי'נס ירד במחיר וכרגע מחירו 299.90 ש"ח ושאני יכולה לקחת משהו רק במחיר הזה. אבל יש לי חשבונית על 399.90 ש"ח. אני שילמתי (יותר נכון שילמו עליו כי קיבלתי מתנה) 399.90 ש"ח, אז למה אני צריכה להחליף למשהו בשווי 299.90 ש"ח, אם יש לי חשבונית. את זה אמרתי למנהל החנות, אבל הוא עמד על כך שאיאפשר שכרגע זה מחירו וזה מה שאני יקבל. לא המשכתי להיתווכח איתו וניגשתי לראות איזה ג'ינסים יש במחיר הזה.
לא היו הרבה ג'ינים על המדף ב-299.90 ש"ח, ורציתי רק ג'ינס.אז המנהל אמר תוסיפי כסף ותקחי ג'ינס אחר. לא רציתי להיתקע עם הג'ינס והחלפתי לג'ינס בשווי 349.90 ש"ח. מכיוון שהג'ינס שהחזרתי שוויו עכשיו 299.90 הייתי צריכה להוסיף 50 ש"ח. זאת אומרת שהוצאתי 450 ש"ח על ג'ינס ששוויו 349.90 ש"ח. למה הייתי צריכה לקבל על הג'ינס 299.90 ש"ח ובפועל שילמתי399.90ש"ח, אם לא היתה לי חשבונית או פתק החלפה הם יכולים לתת לי זיכוי או החלפה בשווי של הג'ינס כיום כי אולי אין להם איך להוכיח שקניתי את הג'ינס במחירו המלא, אבל היתה לי חשבונית. אפשר להיכנס למחשב עם מספר החשבונית ולראות ששילמו על הג'ינס 399.90 ש"ח.
אני דורשת החזר של כספי- כלומר, 100 ש"ח שאני זכאית להם ...
ברצוני לציין שכתבתי לכם לפני חודש וחצי ונעלי גלי החזירו לי תשובה שהם לא מטפלים בזה. אבל מדובר על ג'ינס ולא נעליים וגם שלחתי את התלונה ל"לי -קופר" ולא גלי. אז למה גלי החזירו לי תשובה.
כספי סוג הנזק :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה